Avatar billede asc Nybegynder
18. februar 2003 - 18:47 Der er 2 kommentarer

Hv. kan jeg ikke lave en ny besked i Outlook XP?

Jeg har pludslig fået et problem med at skrive nye beskeder i Outlook XP. "Ny besked", "Ny kontaktperson" osv. er ikke aktiv. Heller ikke "indstillinger" under funktioner er aktiv, så jeg kan ikke umiddelbart ændre i opsætningen.

Jeg har ingen problemer i hverken at hente og modtage mails, men jeg ksan ikke oprette en ny eller andet.

Håber meget på at nogen kan afhjælpe mig med problemet.

På forhånd tak.

Mvh
ASC
Avatar billede Slettet bruger
18. februar 2003 - 22:04 #1
Har du aktiveret programmet??
Avatar billede Slettet bruger
18. februar 2003 - 22:09 #2
Fra hjælpefilen under Activate Product, ser ud til at være dit problem. Du aktiverer programmet under Hjælp menuen

Renewing subscriptions
Your subscription for Microsoft Office is for a specific period, and will expire after a certain date. As your subscription nears the expiration date, you will be reminded to renew your subscription.

If your subscription expires before you renew, Microsoft Office will go into Reduced Functionality Mode. In that mode you will not be able to create new documents or save changes to existing documents, and additional functionality may be reduced. No existing Office files will be harmed.

You may renew or extend your subscription at any time either using a credit card or a new subscription CD (with product key) purchased from your local authorized Microsoft retailer. You can complete the subscription renewal process via the Internet or by telephone. To access the Office Activation Wizard and process a subscription renewal, from the Help menu of any application, choose Activate and then follow the steps in the wizard.