Jeg sad lige og læste en tråd om hvorledes man kan håndtere modtagne mails til brugere som ikke findes i adressebogen. Er det muligt at redigere i den fejlmail som bliver returneret til afsenderen såfremt brugeren ikke eksisterer og hvad hedder denne fil i så fald?
Hey... Du har mulighed for at styre den besked afsenderen får retur via serverens konfigurations-dokument. Du skal ind under 'Router/SMTP | Advanced | Controls' og have fat i afsnittet 'Failure Messages'.
Men er det ikke kun den korte besked man sender som årsag? ex. 'User not listed in public Name & Address Book'
Kan man ikke lave ændringer i hele den mail der bliver sendt ud, afsenderadressen på fejlbeskeden, eksempelvis?
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.