Avatar billede stangen Nybegynder
18. februar 2003 - 17:18 Der er 2 kommentarer

Ukendt adresse - mail template

Hey

Jeg sad lige og læste en tråd om hvorledes man kan håndtere modtagne mails til brugere som ikke findes i adressebogen. Er det muligt at redigere i den fejlmail som bliver returneret til afsenderen såfremt brugeren ikke eksisterer og hvad hedder denne fil i så fald?
Avatar billede Celau Praktikant
19. februar 2003 - 15:42 #1
Hey...
Du har mulighed for at styre den besked afsenderen får retur via serverens konfigurations-dokument. Du skal ind under 'Router/SMTP | Advanced | Controls' og have fat i afsnittet 'Failure Messages'.

Mvh // Celau
Avatar billede stangen Nybegynder
20. februar 2003 - 21:18 #2
Men er det ikke kun den korte besked man sender som årsag? ex. 'User not listed in public Name & Address Book'

Kan man ikke lave ændringer i hele den mail der bliver sendt ud, afsenderadressen på fejlbeskeden, eksempelvis?