Avatar billede homiejohn Nybegynder
18. februar 2003 - 15:31 Der er 7 kommentarer

Min computer er blevet langsommere

Hej eksperter!!

Jeg har et problem med min computer. Den er på det sidste blevet utrolig langsom, så jeg prøvede at rydde lidt op, og fik fjernet 2,5 GB, men problemet er der stadig....

Mit problem er reelt at når jeg går ind i et spil kører det normalt i ca. 5 min. hvorefter den enten går kold eller begynder at hakke helt vildt. Er der nogen, der kan give mig en grund til det??
Avatar billede Slettet bruger
18. februar 2003 - 15:33 #1
Avatar billede saviola Nybegynder
18. februar 2003 - 15:36 #2
Din processor er ved at brænde af - tjek din køler - køb nyt "kølertape"
Avatar billede ole_madsen Ekspert
18. februar 2003 - 15:38 #3
Kan også hjælpe at defragmentere Harddisken...
Avatar billede ole_madsen Ekspert
18. februar 2003 - 15:40 #4
Hmm - skulle have læst dit link først, El Barto.....
Avatar billede 123abc123 Nybegynder
18. februar 2003 - 15:41 #5
har samme problem, og jeg er total n00b til det inde i computeren, så hvad er kølertape
Avatar billede geforce3 Praktikant
18. februar 2003 - 15:43 #6
Ungå køler tape, og køb articSilver3 hos www.studiedata.dk Og det er noget klæbrigt stads der forbinder din cpu med køler så der bedre kan leveres køling fra køleren og ned på kernen:o)
Avatar billede geforce3 Praktikant
18. februar 2003 - 15:44 #7