Avatar billede gaffamorten Nybegynder
18. februar 2003 - 13:53 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Bærbar som FTP

Jeg har en Acer Extensa 390. Den har en Intel Pentium MMX cpu og 32 ram. Jeg har ikke kunne finde ud af hvilken hz cpu kører med.
Jeg har en 512/128 adsl forbindelse og jeg kunne godt tænke mig at logge den på der som ftp eller med eMule/eDonkey kørende.

Kan den klare det?
Jeg vil kun have et kvalificeret svar, ikke noget med det- tror-jeg-måske-nok svar/gæt.

på forhånde mange tak :)
Avatar billede jesusjoe Nybegynder
18. februar 2003 - 17:57 #1
Du skal logge på som guest og så kigge under hardwarepropeties i elektronisk tekstbehandling i den dropdownmenuen.
Avatar billede jesusjoe Nybegynder
18. februar 2003 - 17:58 #2
Men....det er bare et gæt
Avatar billede gaffamorten Nybegynder
18. februar 2003 - 18:01 #3
Ja, det er jo meget pænt alt sammen, men hvad kan jeg dog bruge det til?
Er der virkelig ikke nogen der har et ordentlig svar?
Avatar billede cnr Nybegynder
19. februar 2003 - 12:34 #4
Hvad er problemet, download edonkey og se om det går! Du kan altid uninstall hvis det kræver for meget processor kraft til at din bærbare kan køre det ordentlig.
Avatar billede amd Nybegynder
19. februar 2003 - 17:38 #5
Det kan den godt klare, men den vil nok begynde at sløve en del!
p2p programmer plejer jo ikke ligefrem at være ret krævende, men så snart der er nogen, der henter fra dig og du henter fra andre, så vil den da begynde at knage lidt ;)