Avatar billede bjarte Nybegynder
04. november 2000 - 16:32 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Vurdering www.webhulen.nu/petter

Jeg vil ha vurdering av design, innhold og annet på www.webhulen.nu/petter

Avatar billede bacardil Nybegynder
04. november 2000 - 16:43 #1
Designet er faktisk ret flot, men linket til gæstebogen virker ikke.

Farverne passer godt sammen og den er måskelidt for mørk, men ellers ser det godt ud.

Måske skulle du lave et i en ramme eller lign i midten efter som du kun bruger et hjerne af siden. Det ser lidt underligt ud at der hele tiden er 3/4 af siden baggrund også det stå i venstre hjørne.

Men ellers 9@13
Avatar billede bjarte Nybegynder
04. november 2000 - 16:53 #2
gjesteboken har jeg ikke laget enda.  Men kunne du kanskje vist meg ett forslag med den rammen du mente?
Avatar billede bacardil Nybegynder
04. november 2000 - 16:57 #3
Ikke lige rammen, men du kunne jo ligge din side centralt som eks. www.web-sale.dk så den ikke hælder til venstre.
Avatar billede bjarte Nybegynder
04. november 2000 - 17:22 #4
jeg lagde noe i full fart jeg.  se på www.webhulen.nu/petter/index2.htm
Avatar billede bacardil Nybegynder
04. november 2000 - 17:26 #5
Jep det ser bedre ud.. også lave den centralt så er den hjemme *S*
Avatar billede void Nybegynder
04. november 2000 - 21:34 #6
Det var bedre før, da der ikke var den der grimme gradient tingest i højre side! ADR hvor er den grim!
Sitet er flot, men gradienten skal væk!

the VoiD
Avatar billede flax Nybegynder
04. november 2000 - 21:41 #7
FEdt farveholdning, men din skriftfarve i menuen er ikke så fed..falder sammen med resten..

Gradienten i højre side er for grimt... få det væk..
Avatar billede bacardil Nybegynder
04. november 2000 - 21:47 #8
Den havde jeg ikke engang set *lol*
Ja den er ikke flot, men det er pænere den er på midten..