17. februar 2003 - 22:39Der er
10 kommentarer og 1 løsning
Gemme mails fra outlook (office xp) i en anden folder...
Jeg skal have outlook (office xp) til at smide sine mailfiler i en anden folder på computeren, da jeg over netværket ikke kan tilgå systemfolderne. Jeg skal nemlig have taget backup af disse filer løbende. Kan det lade sig gøre - og hvordan???
undskyld schulze , men det virker ikke hos mig, jeg skal vælge "indstillinger>konfiguration af e-mail>datafiler>tilføj men jeg kan jo have overset noget
Peg på Ny i menuen Filer, og klik derefter på Privatmappefil (.pst).
Klik på listen Gem i på den mappe, du vil gemme filen i.
Skriv navnet på filen i boksen Filnavn, og klik derefter på Opret.
Skriv i boksen Navn det navn på mappen, der skal vises på Microsoft Outlook-mappelisten.
Vælg evt. andre indstillinger. Private mapper gemmes med filtypenavnet .pst, og emnerne i mappen forbliver på din computer, ikke på serveren. Hvis du bruger en anden computer, kan du ikke se de emner, der er lagret i private mapper.
Bare flyt mail-filerne (pst...) når outlook er lukket. Når den starter op kan den ikke finde dem - så peger du bare på dem, og dernæst husker den det hver gang ;-)
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.