Avatar billede brunkagen Nybegynder
17. februar 2003 - 22:39 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Gemme mails fra outlook (office xp) i en anden folder...

Jeg skal have outlook (office xp) til at smide sine mailfiler i en anden folder på computeren, da jeg over netværket ikke kan tilgå systemfolderne. Jeg skal nemlig have taget backup af disse filer løbende. Kan det lade sig gøre - og hvordan???
Avatar billede Slettet bruger
17. februar 2003 - 22:47 #1
Højreklik på Outlook Ikonet på skrivebordet -> Vælg Egenskaber -> Klik på Datafiler.
Burde herefter være ligetil.

Klik knappen "Flere oplysninger" i det vindue der kommer frem, hvis du ønsker yderligere vejledning.
Avatar billede ullum Praktikant
18. februar 2003 - 07:39 #2
undskyld  schulze , men det virker ikke hos mig, jeg skal vælge "indstillinger>konfiguration af e-mail>datafiler>tilføj  men jeg kan jo have overset noget
Avatar billede ullum Praktikant
18. februar 2003 - 08:28 #3
sorry, klikkede på ikonet som er en genvej, hvis man tager det på skrivebordet virker det som s skrev
Avatar billede geforce3 Praktikant
18. februar 2003 - 08:31 #4
Funktioner>indstillinger>VEdligeholdelse>Lagringsmappe Sådan er det i oulook express, så det må være noget ligndene i uotlook:o)
Avatar billede piphans Nybegynder
18. februar 2003 - 09:30 #5
funktioner - serviceprogrammer - tilføj - private mapper
Avatar billede piphans Nybegynder
18. februar 2003 - 09:32 #6
næhh, jeg huskede forkert - sorry
Avatar billede piphans Nybegynder
18. februar 2003 - 09:36 #7
Peg på Ny i menuen Filer, og klik derefter på Privatmappefil (.pst).

Klik på listen Gem i på den mappe, du vil gemme filen i.

Skriv navnet på filen i boksen Filnavn, og klik derefter på Opret.

Skriv i boksen Navn det navn på mappen, der skal vises på Microsoft Outlook-mappelisten.

Vælg evt. andre indstillinger.
Private mapper gemmes med filtypenavnet .pst, og emnerne i mappen forbliver på din computer, ikke på serveren. Hvis du bruger en anden computer, kan du ikke se de emner, der er lagret i private mapper.
Avatar billede brunkagen Nybegynder
18. februar 2003 - 15:44 #8
schulze -> Jeg kan ikke ændre stien, hvor filen gemmes... Kan man ikke det eller hvad? Og i givet fald hvordan?
Avatar billede ullum Praktikant
18. februar 2003 - 15:50 #9
det kan du om ikke andet i mit forslag
Svar: ullum
Avatar billede fcbayern Nybegynder
21. februar 2003 - 22:10 #10
Bare flyt mail-filerne (pst...) når outlook er lukket. Når den starter op kan den ikke finde dem - så peger du bare på dem, og dernæst husker den det hver gang ;-)
Avatar billede brunkagen Nybegynder
24. februar 2003 - 08:59 #11
Simpelt og lige til...