Avatar billede christianson Nybegynder
17. februar 2003 - 19:32 Der er 48 kommentarer og
1 løsning

Pionts til doggy82

vedr.

http://www.eksperten.dk/spm/318504

Og så siger jeg tak :d
Avatar billede doggy82 Praktikant
17. februar 2003 - 19:41 #1
Tusinde tak. Du er bare en fin fyr.  :-)
Avatar billede fromsej Praktikant
17. februar 2003 - 19:43 #2
Det her må i altså ikke.
Der må ikke gives mere end 200 point for et svar.
Avatar billede christianson Nybegynder
17. februar 2003 - 19:46 #3
Det læste jeg godt at du skrev det andet sted. Men teknisk set så udeler jeg heller ikke mere end 200 PR. svar ;)

Jeg tager chancen og satser på at jeg kan argumentere mig fra det hvis det nu skulle skabe røre

/Chris
Avatar billede doggy82 Praktikant
17. februar 2003 - 19:48 #4
Ellers kan "bentn" bare gi' dig 100  ;-)
Avatar billede fromsej Praktikant
17. februar 2003 - 19:52 #5
Teknisk set er du anmeldt nu , så det var nok en rigtig god idé at få 100 point tilbage fra Bentn.
Avatar billede doggy82 Praktikant
17. februar 2003 - 19:53 #6
Slap dog á fromsej. Du kan da se at vi ikke prøver at lave nogle "tricks"
Avatar billede fromsej Praktikant
17. februar 2003 - 19:57 #7
Det er jeg godt klar over , men lige på det punkt her er reglerne klare og tydelige.
Jeg fortalte jer det på en pæn og høflig måde i begge indlæg , det var åbenbart spild af tid , men så må vi jo have en co-admin til at kigge.
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
17. februar 2003 - 20:02 #8
fromsej har ret. reglerne er klare på det punkt.
Avatar billede christianson Nybegynder
17. februar 2003 - 20:04 #9
Hvilken regel hentyder du i så fald til fromsej?

Fordi dette er hvad jeg har fundet:

uddrag af regler (http://www.eksperten.dk/regler.phtml)

"Det er ikke tilladt at:
.
15 udlove mere end 200 point for et spørgsmål ved at dele det over flere spørgsmål.

Jeg har på INTET tidspunkt udlovet flere point end 200.

/Chris

Ps. Er det ikke ved at blive lidt latterligt denne diskussion!
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
17. februar 2003 - 20:07 #10
christianson > jeg har også anmeldt dig - og hvis du har lidt IQ, så kan du se vi har været på E! længe - og gi de point tilbage...
men vent dog bare til der kommer en coadmin og siger du skal - så koster det en advarsel.
Avatar billede doggy82 Praktikant
17. februar 2003 - 20:08 #11
Øhh det er jo faktisk det du har gjordt.
Avatar billede fromsej Praktikant
17. februar 2003 - 20:08 #12
200+100=300!!!
Kommentar: christianson 17/02-2003 19:33:39 i spm.318504
Ellers tak bentn

Doggy82 go here http://www.eksperten.dk/spm/318526
Avatar billede christianson Nybegynder
17. februar 2003 - 20:10 #13
Giv mig en advarsel

I DON'T CARE - Det er blevet til en princip sag
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
17. februar 2003 - 20:11 #14
tsktsk
Avatar billede doggy82 Praktikant
17. februar 2003 - 20:11 #15
fromsej>> det er her vi er nu !?!?
Avatar billede doggy82 Praktikant
17. februar 2003 - 20:13 #16
Jeg er enig i at christianson har brudt reglerne,
men jeg kan jo ikke rigtig styre hvordan han og bentn
udveksler point frem og tilbage.
Avatar billede fromsej Praktikant
17. februar 2003 - 20:14 #17
Salig er jorden , thi den skal arve de enfoldige.
doggy82>>det er ikke mig der bryder reglerne , jeg følger dem blot.
Man har faktisk pligt til at anmelde alle uregelmæssigheder , jeg gør jer blot opmærksom på en sådan uden at foretage mig videre , da det så ikke hjælper så kommer anmeldelsen selvfølgelig.
Avatar billede doggy82 Praktikant
17. februar 2003 - 20:18 #18
fromsej>> Ja det er også ok, jeg så bare ikke dit indlæg i
"DVD på TV, via TV OUT" før jeg svarede, fordi at jeg var ude og rende.
Avatar billede michael-k Nybegynder
17. februar 2003 - 20:20 #19
I er godt nok tåbelig at hører på.
metal hansen hvis du har været på eksperten i så lang tid som du siger, skulle en tåbelig bemærkning som denne aldrig havde været skrevet.  jeg har også anmeldt dig - og hvis du har lidt IQ, så kan du se vi har været på E! længe - og gi de point tilbage...
Latterligt.

doogy82 hvis du kan se han har brudt reglerne hvor i alverden svare du så. Du må da være total point liderlig :)

Nå nok om det. Tænk nu over hvad i skriver, inden i skriver ;)
Avatar billede fromsej Praktikant
17. februar 2003 - 20:20 #20
OK , men hvis det her skal finde en fair løsning , må det være at bentn giver 100 point tilbage til christianson , når det sker trækker jeg selvfølgelig min anmeldelse tilbage.*S*
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
17. februar 2003 - 20:21 #21
michael-k > må jeg spørge hvad du har anmeldt mig for?!
Avatar billede doggy82 Praktikant
17. februar 2003 - 20:21 #22
"OK , men hvis det her skal finde en fair løsning , må det være at bentn giver 100 point tilbage til christianson , når det sker trækker jeg selvfølgelig min anmeldelse tilbage." ENIG - just for the record
Avatar billede michael-k Nybegynder
17. februar 2003 - 20:22 #23
LOL  metal hansen det var det du skrev for 2 min siden, den kommentar er så tåbelig du allerede har glemt det ;)

jeg har også anmeldt dig - og hvis du har lidt IQ, så kan du se vi har været på E! længe - og gi de point tilbage...
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
17. februar 2003 - 20:24 #24
michael > jeg forstår ikke hvorfor den bemærkning fører en anmeldelse med sig - men whatever... jeg venter så på en co-admin...
tsktsktsk
Avatar billede fromsej Praktikant
17. februar 2003 - 20:24 #25
michael-k>>hvor er det tåbelige i mine indlæg , de regler her er skal følges uanset om man kan lide dem eller ej.
Avatar billede michael-k Nybegynder
17. februar 2003 - 20:24 #26
men du har da ret, du skulle da anmeldes, det var sådan noget vi rendte rundt i 1 B og sagde til dem i 0B.  Det var tider den gang syntes du ikke :)
Avatar billede doggy82 Praktikant
17. februar 2003 - 20:25 #27
Nu må i sgudda ta' det roligt, og kun anmelde relevante sager.
Især dig michael-k
Avatar billede michael-k Nybegynder
17. februar 2003 - 20:25 #28
fromsej er dit navn nævnt nogle steder ?    Læs dog hvad der står.
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
17. februar 2003 - 20:25 #29
michael-k > jeg gjorde bare opmærksom på noget - men ok hvis du synes du bliver ældre af at anmelde, såååå gør du bare det.
Avatar billede fromsej Praktikant
17. februar 2003 - 20:26 #30
>>I er godt nok tåbelig at hører på.<<
I betyder hvad så?
Avatar billede michael-k Nybegynder
17. februar 2003 - 20:27 #31
har ikke anmeldt dig. Det var dit tåbelige citat der blev citeret.

Jeg prøver igen og håber du kan se hvor tåbeligt det er.

"jeg har også anmeldt dig - og hvis du har lidt IQ, så kan du se vi har været på E! længe - og gi de point tilbage..."
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
17. februar 2003 - 20:29 #32
michael-k > hvis du ikke uddyber hvad du synes er latterligt ved det jeg skrev, så kommer vi jo altså ikke videre....
jeg skrev det for at appelere til hans sunde fornuft.
Hvis han så hvor mange spr. jeg har svaret på etc. så kunne han jo nok se at jeg ikke sidder og fortæller noget om reglerne på E! som ikke passer.
Kan du ikke se det?
Avatar billede doggy82 Praktikant
17. februar 2003 - 20:31 #33
Hey man kan lave så'n nogle "situationstegn" så andre kan se at man bringer et citat - det er sgu smart.
Avatar billede michael-k Nybegynder
17. februar 2003 - 20:33 #34
hold nu op, det er da utroligt. Det siger siger selv, nok ikke for dig da det var dig der skrev det.

jeg har også anmeldt dig - og hvis du har lidt IQ, så kan du se vi har været på E! længe - og gi de point tilbage...

Jeg udbeder så du også fatter det.

For det første antyder du han er dum ved at skrive har du lidt IQ  For det andet lyder det som om du er den store konge der skal komme og fortælle dem hvad de skal og ikke skal.
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
17. februar 2003 - 20:35 #35
michael-k > hvis han opfattter min kommentar som at han er dum, så er det sq fordi han føler sig truffet!
Og desuden så er jeg kongen herinde! :P
Avatar billede doggy82 Praktikant
17. februar 2003 - 20:35 #36
Count.mail.subject="Generelt IT : DVD :Pionts til doggy82" = 24
Avatar billede doggy82 Praktikant
17. februar 2003 - 20:35 #37
rofl
Avatar billede christianson Nybegynder
17. februar 2003 - 20:35 #38
metal_hansen min sunde fornuft fejler skam intet...

Men det lyder altsammen flot det med at du besvare en masse spørgsmål. Jeg håber bare for dig at dine svare er mere konstruktive end det du har præsteret i dette indlæg.

For the record. Jeg ændre IKKE på pointgivningen, alene af den grund at i er de mest smålige mennesker jeg nogen sinde har hørt på. Desuden så ligger der i min fortolkning af "at udlove" at det er et forgående udtryk for at man vil give point for noget.

Til sidst, så er regl 15 (som tidligere beskrevet) efter min vurdering til for at man ikke skal give én flere end 200 point. Og det var udelukkende, fra min side, et tegn for goodwill OGSÅ at tildele points til doggy82.

Over and out
Avatar billede fromsej Praktikant
17. februar 2003 - 20:49 #39
Vi må så bare vente til der dukker en co-admin op.
Avatar billede bentn Nybegynder
17. februar 2003 - 21:23 #40
Tror sgu', Metal hansen og fromsej har set for meget, "The Untouchables".

"You want to get christianson ? This is how you get christianson : He pulls a knife, you pull a gun. He sends one of yours to the hospital, you send one of his to the morgue! That's the Eksperten way, and that's how you get christianson !" -- The Untouchables ---

christianson, glad for du fik det til at virke.Jeg har lavet et sp. som du kan bruge hvis du vil. http://www.eksperten.dk/spm/318547#
Så kan vi sikkert få lagt lå på denne latterlige farce. :)
Avatar billede fromsej Praktikant
17. februar 2003 - 21:28 #41
Til gengæld har i læst for lidt i reglerne.*GH*
Avatar billede christianson Nybegynder
17. februar 2003 - 21:31 #42
Håber i er glade. Nu behøver jeg ikke at frygte for at have berøvet jer, jeres nattesøvn!
Avatar billede eagleeye Praktikant
17. februar 2003 - 22:03 #43
christianson>> Lige for god ordens skyld vil jeg tilføje. Regel 2.1.15:

Det er ikke tilladt at udlove mere end 200 point for et spørgsmål ved at dele det over flere spørgsmål.

Skal netop tolkes på den måde som fromsej og metal_hansen fortæller. Du har stillet et spørgsmål og giver 200 point i det spørgsmål. Du opretter dette og giver 100 point for samme spørgsmål. Det giver 300 point ialt. Så er den ikke længere.

I har fået løst problemmet :)

eagleeye / CoAdmin
Avatar billede christianson Nybegynder
17. februar 2003 - 22:06 #44
I så fald må jeg give mig ... holder dog stadig fast i min tolkning af formuleringen af reglen. Men må dog bøje mig.
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
17. februar 2003 - 22:07 #45
eagleeye > :-)
Avatar billede bentn Nybegynder
17. februar 2003 - 22:11 #46
Jeg ser mere dette som en latterig farce på ikke at give folk en chance på selv at rette fejl og klare skærene uden at anmelde og kalde på "mor"(coadmin)
Det er en dårlig kammertone. Alt dette kunne vi selv havde klaret, hvad vi også har gjort.- latterligt!
Avatar billede bentn Nybegynder
17. februar 2003 - 22:14 #47
I stedet skulle CoAdmin kigge på det pointsystem som ikke virker længer :(
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
17. februar 2003 - 22:15 #48
bentn > den absolut sidste kommentar fra mig;

Kommentar: christianson

så blir man jo lissom nødt til at anmelde....

jeg har ICQ 118765206 hvis der er nogen der har yderligere kommentarer til mig.
Avatar billede bentn Nybegynder
17. februar 2003 - 22:22 #49
Har ikke ICQ, men Jeg har en brev due hvis nogle også vil kommentare yderligere :)