Avatar billede finn-l Nybegynder
17. februar 2003 - 17:40 Der er 3 kommentarer

Programmør til webprojekt

Har brug for en programmør der kan CGI/ASP/Javascript, da jeg skal have implementeret en billede/dokument upload funktion på en website. Upload funktionen skal køres op imod en FileMaker Pro database, men kendskab til FMP er ingen forudsætning!

Mere info om opgaven kan fåes ved at kontakte Finn Løvenkrands på webform@webform.dk

P.S. Det er en hasteopgave på et begrænset budget!
Avatar billede euhp Nybegynder
18. februar 2003 - 20:21 #1
Jeg vil gerne tilbyde min assistance. Forventet tid til upload program: ca. 3 timer. Pris kr. 400/time.
Avatar billede toctoc Nybegynder
10. april 2003 - 13:02 #2
Jeg kan godt lave opgaven men har absolut ingen erfaring med FileMaker Pro, skal det køre på en MAC, eller .... jeg har dog masser af erfaringer med alle andre databaser, såsom MySQL, Access, Oracle, MS SQL etc. Taler FileMaker SQL ?

Angående prisen, kan vi vel aftale en fast pris, der står mål med opgaven som ikke burde være særligt stor (Det afhænger dog lidt af File Maker).

Mvh. TocToc
Avatar billede finn-l Nybegynder
10. april 2003 - 14:00 #3
Jeg havde helt glemt jeg havde denne søgning på Eksperten! Projektet blev dog aldrig til noget - Tak for alle henvendelserne.