Avatar billede kasseper Nybegynder
04. november 2000 - 12:49 Der er 25 kommentarer og
2 løsninger

Jeg mangler et COOL logo

Hej Alle jer kreative hovder....

Jeg skal lave et logo til en computerspils butik....
Biksen hedder gameX
Jeg har lavet et lille inspirationslogo, som på ingen måde er hvad det skal ende med, desuden er det jo ikke acceptabelt at have en 255 Kb, stort billede, så det er bare ment som lidt om hvad man kan arbejde ud fra.
Så se det her :
http://www.refskou.dk/gamex/forside.html

Det er kun logo ikke adresse og menu som i skal se på......

Der er dog visse ting som skal være opfyldt.
Baggrund = sort
Primærfarver = grøn eller blå.

Det er endnu uvist om det hedder game x eller gamex, så hvis det er så prøv lidt af hvert........

På forhånd tak for hjælpen, og glæder mig meget til at se nogle resultater..

Kasseper
Avatar billede the_netfreak Nybegynder
04. november 2000 - 23:31 #1
http://zqueek.subnet.dk/game_x.gif

~> the..netfreak

ps ~> jeg kan sagtens lave den i en anden stil :)
Avatar billede kasseper Nybegynder
05. november 2000 - 08:23 #2
ok, det glemte jeg at sige det må ikke ligne en børnetegning.....
Avatar billede the_netfreak Nybegynder
05. november 2000 - 11:28 #3
Man ved jo aldrig hvad det er for noget \"Game x\"

~> the..netfreak

ps: jeg prøver at lave et andet...
Avatar billede the_netfreak Nybegynder
05. november 2000 - 11:52 #4
Avatar billede kasseper Nybegynder
06. november 2000 - 21:20 #5
Det er meget flot the..netfreak, MEEEEN jeg ville jo bare gerne have noget der var lidt mere prof. hvis du forstår hvad jeg mener....
Og Game X er en butik der handler med computerspil.
Billedet skal nok være lidt mere High Tech...
ja jeg ved sq ikke lige hvordan jeg skal forklare det, men det skal bare være sådan at når man ser det tænker man, DAMN hun ser godt ud, øhh nej, man tænker shit lækkert logo det må jeg lige tjekke ud...;-)

Kasseper
Avatar billede the_netfreak Nybegynder
06. november 2000 - 21:52 #6
Det er jo sådan lidt svært at lave når du ikke udtrykker dig ordenligt i starten...

~> the..netfreak
Avatar billede the_netfreak Nybegynder
06. november 2000 - 21:57 #7
Har du ikke nogle billeder eller sådan noget så man kan bruge det ?
Avatar billede the_netfreak Nybegynder
06. november 2000 - 21:58 #8
Jeg mener.. har du ikke nogle billeder som man kan bruge til et logo ?
Avatar billede the_netfreak Nybegynder
06. november 2000 - 22:11 #9
Desuden er i ved at lave en hjemmeside eller bare en forside....
Avatar billede flax Nybegynder
07. november 2000 - 03:41 #10
Prøv denne:

www.cheese.subnet.dk/gamex.jpg

Den er blå grøn som ønsket.. jeg kan sende dig psd filen hvis du er tilfreds.

Kan selvfølgelig ændres i str/farve

Avatar billede void Nybegynder
07. november 2000 - 05:02 #11
hehehe.. HVordan kan I ville have et logo der er grønt og blåt med sort baggrund? Tal om dårlig smag! *Gg* Nårh, men se mit SUPER skud på stammen med Lens Flare og hele svineriet her: http://www.flatrate.f2s.com/gamex.jpg

the VoiD
Avatar billede flax Nybegynder
07. november 2000 - 05:06 #12
flot linse flair.. not. Ikke min smag men sådan er vi så forskellige. Hvordan vil du have dit logo på et brevpapir. Det er grafisk flot men meget utydeligt
Avatar billede flax Nybegynder
07. november 2000 - 05:11 #13
kasseper ønsker jo noget grønt/blåt..
Avatar billede kasseper Nybegynder
07. november 2000 - 09:15 #14
flax >> Dit logo er lige i skabet, der er skarpt, prof. og tilpas high tech. Rigtigt cooooolll

void >>Nu tager jeg det ikke ilde op at du betvivler min smag, for det er ikke mig der har valgt farverne, men ham der skal have lavet siden. Jeg kan desvaere ikke bruge dit bud, da det er ALT for utydeligt. Har du printet det ud holdt det op mod et spejl og taget et billed, det ser nemli ud som om at dit lens flare er ret analog....??

the_netfreak Jeg syntes da ellers at jeg har fortalt en del om hvad det skulle vaere . Jeg havde sågar lavet et eksempel som man kunne bruge som insp. Jeg regner ikke med at de bud der kommer skal vaere grafisk af en ringere kval. end det jeg selv har lavet.....Det er en hel side jeg skal lave, men grafik er ikke lige min stærke side....Så det er derfor jeg har bedt om hjælp til et logo/

Jeg lader spg. staa lidt åbent, men hvis der ikke kommer noget bedre så løber flax af med poit\'sne

Kasseper

Avatar billede void Nybegynder
07. november 2000 - 13:22 #15
*LOL* I er da langsomme... Det var en joke... Gu\' er det da grimt! Altså MIT! *Ggg*
Damn! Kan man ikke engang fyre en lille vittighed af uden folk tager det som noget dybest seriøst!?
Hehehe...

the VoiD
Avatar billede the_netfreak Nybegynder
07. november 2000 - 17:02 #16
Avatar billede flax Nybegynder
07. november 2000 - 17:14 #17
he he,.. giv op netfreak ..*G*
Avatar billede kasseper Nybegynder
07. november 2000 - 17:14 #18
jajajaja the_netfreak nu begynder det at ligne noget...
Lader den være åben lidt endnu
Avatar billede the_netfreak Nybegynder
07. november 2000 - 17:41 #19
flax> Jeg ser disse opgaver(jeg kan godt lide at lave detsign) og hvorfor skulle jeg give op når jeg synes det er Sjovt ?

~> the..netfreak
Avatar billede the_netfreak Nybegynder
07. november 2000 - 17:42 #20
Jeg ser disse opgaver(jeg kan godt lide at lave detsign) = Jeg laver mest disse opgaver fordi jeg synes det er sjovt.
Avatar billede flax Nybegynder
07. november 2000 - 17:43 #21
bare en joke.. Kan gode lide din stædighed!
Selvfølgelig skal du lave design!

No hard feelings.. ikke ment på nogen ond måde
Avatar billede the_netfreak Nybegynder
07. november 2000 - 20:56 #22
;)
Avatar billede kasseper Nybegynder
08. november 2000 - 23:19 #24
Det lader altså til at min kunde bedst kan lide flax\'s logo.
Så det bliver dig flax, der løber med point\'sne, gider du sende mig psd filen ?

refskou@hotmail.com

Perfekt.

1000000 tak for den store indsats alle sammen, og en specielt tak the:netfreak for de mange bud.
Når jeg har modtaget flax\'s fil, sætter jeg point\'sne lidt op og giver lidt til the_netfreak...
Avatar billede the_netfreak Nybegynder
08. november 2000 - 23:20 #25
tak ;)
Avatar billede flax Nybegynder
09. november 2000 - 03:19 #26
er sendt
Avatar billede kasseper Nybegynder
10. november 2000 - 08:19 #27
Så siger jeg tak for hjælpen...