Avatar billede tjobz Nybegynder
17. februar 2003 - 07:54 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Opdeling af kbs

Jeg har et lille lan på 3 pc'ere og de er os på internet, men jeg vil gerne dele op hvor meget de forskellige pc'ere kan hente med, jeg har en lille adsl linje 256/128, hvordan deler jeg det op?
To af dem køre WinXp Pro Og den sidste køre WinMe
så vil jeg gerne have det sådan her:
i alt har jeg 32kbs
Den med WinMe skal kun have 4kbs og de to andre skal så have 14kbs
Avatar billede janius Nybegynder
17. februar 2003 - 10:01 #1
tjaa, medmindre du sætter en linuxkværn op der har indbygget båndbredde-fordeling på så skal du bruge et ekstra program, f. eks. Sygate Office Network, der virker fint. Ulempe - det koster penge :(
Avatar billede tjobz Nybegynder
17. februar 2003 - 10:03 #2
Great nice hvor finder jeg det henne?
Avatar billede janius Nybegynder
17. februar 2003 - 10:23 #3
Oh, det glemte jeg da at skrive :)

http://soho.sygate.com/products/access_ov.htm
Avatar billede tjobz Nybegynder
17. februar 2003 - 10:27 #4
Nice 1000 tak :)