Avatar billede popsy Novice
16. februar 2003 - 23:24 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Må friserverplads ændre i samtlige af mine htmldokumenter?

Hejsa.

Jeg har desværre lige fundet ud af at friserverplads i bunden af vores klansite, på samtlige sider, har indsat et stykke kode der åbner en popup.

Må de det?
De gør ingen steder opmærksom på dette, og jeg har ikke modtaget nogen form for advarsel.

Vores side næsten totalt ubrugelig nu, eftersom der åbner en ny popup for hver gang man klikker i vores menu.

Nu er jeg jo nok nødt til at finde et andet sted, jeg ved godt at det er gratis, og at jeg så sikkert ikke burde brokke mig, men det her er altså for meget. Jeg har aldrig fået besked på at de kunne ændre i mine sider, og da slet ikke uden varsel.

Hvad synes i?

Hvis i vil se deres resultat, så klik her.: www.friserverplads.dk/ffj/index.html
Avatar billede popsy Novice
16. februar 2003 - 23:26 #1
Ovenikøbet kan siden nu kun loades med fejl, jeg gætter på at det er fordi den prøver at køre deres kode 3 gange, en gang for indexsiden, en gang for menuen, og en gang for indholdssiden.

Det er altså lidt amatøragtigt.

Tror i der sker noget ved at jeg fjerner den kode igen, og hvor nemt er det for dem at lægge den ind, foregår det automatisk?
Avatar billede thomasledet Nybegynder
16. februar 2003 - 23:27 #2
hvorfor ikke blot gå sammen om at få siden hostet på et billigt webhotel, hvor i slet ikke skal bekymre jer om den slags?
Avatar billede thomasledet Nybegynder
16. februar 2003 - 23:29 #3
flere steder kan et webhotel fåes for en 10-20kr pr måned... det skulle da være til at overskue...

i får jo siden hostet gratis hos friserverplads... så jeg vil mene, at der er fair at de tilføjer whatever reklamer til jeres side... det skal jo løbe rundt for dem...
Avatar billede popsy Novice
16. februar 2003 - 23:29 #4
Jamen den mulighed ved vi jo godt eksisterer, og det er jo altså slet ikke det jeg spørger om. Vi har været glade nok for friserverplads til nu, og ikke haft nogen problemer, men det her synes jeg bare er for groft. De skriver jo ikke nogen steder at man skal acceptere det her.
Avatar billede popsy Novice
16. februar 2003 - 23:30 #5
Jeg spørger sådan set heller ikke om du synes det er fair, hvad med at læse mit spørgsmål!?
Avatar billede bacardil Nybegynder
16. februar 2003 - 23:31 #6
Det skulle der vel ikke være noget i vejen for.. I får jo gratis host og nu har de så fundet ud af det ville være smart at alle brugerne få pop op.

Der er nok kun en vej ud og betal dig fra det eller benyt andre gratis site.

Har du set at de har ændret koden? Det kan jo ske via webserveren, men ellers må være det sket automatisk, for ellers må de havde ansat en slave til at rette i alle de site :o)

Tror ikke de opdager du fjerner det, hvis det er muligt.
Avatar billede bacardil Nybegynder
16. februar 2003 - 23:33 #7
Personligt tror jeg de får ryddet gratis op i deres brugere på den måde.. der er nok masse-flugt derfra.
Avatar billede popsy Novice
16. februar 2003 - 23:35 #8
Tjaaa, måske. Har nu fundet ud af at den åbenbart smider en cookie, for det er åbenbart kun et vist antal gange den åbner popup.

Men når jeg siger vis kilde, og der er tilføjet kode nederst i dokumentet, så er der vel osse rettet i min kode ikke?
Avatar billede popsy Novice
16. februar 2003 - 23:42 #9
hmm, jeg prøver at fjerne det, så må vi se om det holder.
Avatar billede player114 Nybegynder
07. juni 2003 - 18:30 #10
jeg bruger også friserverplads.dk og jeg har ikke fået nogle af de der reklamer overhovedet.....
Avatar billede eds Nybegynder
09. juni 2003 - 17:46 #11
Hvis du gerne vil have et nyt gratis web hotel kan du da gå her ind og vælge gratis web hotel`er http://support.h4f.dk.
Avatar billede popsy Novice
12. juni 2003 - 01:09 #12
tak for linket, men jeg købte i stedet domæne og webplads hos Cliche, så det kører ok nu. :)