Avatar billede tjobz Nybegynder
16. februar 2003 - 22:06 Der er 6 kommentarer

Kan kun have en browser vindue åbnet?!

Jeg har et prob, jeg køre med windows xp pro, når jeg åbner et vindu med internet kan jeg kun have et åbnet eller siger den til mig at programmet ikke svare mere, jeg vil jo mene efter som jeg at bruger winxp burde jeg vel kunne åbne mere end en side, nogen der har en løsning til mit problem eller noget plz skriv tak :)
Avatar billede dach Nybegynder
16. februar 2003 - 22:14 #1
Hvordan har det virket tidligere? Har du inst. noget nyt fornyligt? Hvilken CPU & hvor meget RAM kører du med?
Avatar billede tjobz Nybegynder
16. februar 2003 - 22:16 #2
jeg køre med en 1000Mhz Amd Tbrid og bruger 512Sdram pc 133

Nye programmer, jeg har fjernt alt så da det var ligesom det virkede..
Avatar billede dach Nybegynder
16. februar 2003 - 22:19 #3
Har du prøvet Systemgendannelse? (som ligger under Tilbehør\systemværktøjer?
Du skal måske et par dage tilbage. Kig efter de datoer i kalenderen der har fed skrift
Avatar billede tjobz Nybegynder
16. februar 2003 - 22:26 #4
der var kun en at vælge der inde, det er afprøvet og virker stadigvæk ikke :(
Avatar billede morten123456 Nybegynder
16. februar 2003 - 23:48 #5
her er det du skal gøre:
Gå ind på: http://v4.windowsupdate.microsoft.com/da/default.asp
det er windows update...
der skal du chane for updates så skulle der gerne komme nogen nye ting..
der skal du bare sige du gerne vil downloade det..
for så får du den nyest vesion af internet explore bare gør det!!
det virker 100%!!!
Avatar billede dach Nybegynder
17. februar 2003 - 03:37 #6
Når du kun har ét entry liggende under systemdannelse, vil jeg antage at du kører med en XP inst. du har lagt på for nyligt. Derinde vil der nemlig normalt ligge flere gendannelsespunkter, som systemet selv genererer ved forskellige lejligheder.
Sansynligvis må der være sket en eller anden fejl ved inst. af XP.
Morten foreslår at du skal køre windows update. Det kan også være en rimelig idé, men du skal være selektiv med hvad du installerer derfra. Hvis du ikke har XP SP1 (servicepack) er det nok et godt sted at starte. Bemærk iøvrigt at dit system vil lave en gendannelsespunkt når du kører denne servicepack på systemet. Den kan du altså også bakke ud fra, hvis du fortryder.