Avatar billede geforce3 Praktikant
16. februar 2003 - 21:03 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Crohn:o)

Hej jeg kunne godt tænke mig at vide hvor mange her på Exp der har crohn, altså hvilken alder du fik det i og hvor hårdt du er ramt. Jeg ved ikke om man må men hvis man ikke må lukker jeg spm'et:o)
Lidt om hvorfor.
Jeg er 15 og har fået konstateret sygdommen og jeg er hårdt ramt i tyktarm og lidt i tyndtarmen
Avatar billede initializing Nybegynder
17. februar 2003 - 04:06 #1
Hvad er og gør crohn?
Avatar billede iknow.dk Nybegynder
17. februar 2003 - 09:03 #2
Det har jeg såmen... fik det konstateret i 1995). Da var det så slemt, at jeg røg akut under kniven.

Siden er det kommet og gået. Det sidste halve år har jeg været mere eller mindre symptomfri.
Avatar billede iknow.dk Nybegynder
17. februar 2003 - 09:04 #3
initializing, det er en kronisk betændelsestilstand ved tarmen.
Avatar billede iknow.dk Nybegynder
17. februar 2003 - 09:19 #4
Jeg glemte lige at tilføje, at jeg idag er 31...
Avatar billede popsy Novice
17. februar 2003 - 10:35 #5
http://www.ccf.dk/  Lidt god info der.
Avatar billede initializing Nybegynder
17. februar 2003 - 16:03 #6
Havde fundet noget om det på www.netdokter.dk og www.sundhed.dk igår ved samme tid.. Så har fundet ud af det nu :)
Avatar billede geforce3 Praktikant
17. februar 2003 - 21:28 #7
Okay, det var jo ik så mange:o) Og jeg har også fået en masse bøger og informtion om sygdommen, jeg synes bare det kunne være sjovt at høre hvor mange der ca. har det her på exp