Avatar billede gaunt Nybegynder
16. februar 2003 - 19:56 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Diablo 2 No cd

Hey.

Jeg spiller D2, men nu har jeg desværre lånt min skive ud, og den er kommet tilbage i en rædderlig stand. Den kan slet ikke læses. Så mit problem er sådan set at jeg ikke kan spille mit spil mere. Er der nogen der ved hvor jeg kan få fat i en NO-CD key, så jeg igen kan komme igang med at spille..
Avatar billede riversen Nybegynder
16. februar 2003 - 19:58 #1
hvis ikke det findes på producentens hjemmeside, er det ikke lovligt...du må se om du kan få erstattet din disk
Avatar billede mike23 Nybegynder
16. februar 2003 - 20:00 #2
havde det været min ven så havde jeg forlangt et nyt spil. Eller som minimum sat ham til at finde en no-cd fil
Avatar billede blyno Praktikant
16. februar 2003 - 20:05 #3
Prøv at se om du kan brænde en kopi af den og se om den virker.
Det hjalp mig. Min D2 disk blev også "slidt" op. Men en kopi virkede..
Avatar billede fcs Novice
16. februar 2003 - 20:07 #4
Lige en lille oplysning: Hvis der ikke findes en No-cd patch på producentens hjemmeside, er den ulovlig og derfor heller ikke tilladt her på eksperten. Er der nogen der poster en sådan patch eller crack alligevel, vil vedkommende blive deaktiveret på stedet ;-)

Med venlig hilsen

FCS/Coadmin
Avatar billede blyno Praktikant
16. februar 2003 - 20:13 #5
Prøv at give den en tur med en cd-høvl. Jeg har hørt masser af godt om dem (skal siger at jeg aldrig har prøvet en).... finder lige et link
Avatar billede gaunt Nybegynder
16. februar 2003 - 20:51 #6
Besvær dig ikke :)
Disken er for længst smidt ud.. desværre.
Jeg må se om jeg kan finde den et andet sted.