Avatar billede hootersnemesis Nybegynder
16. februar 2003 - 19:00 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

rammestreger???

Jeg har rammedokument med venstre, midt og højre. Jeg vil gerne fjerne "stregen" der markerer en ramme. Hvordan? Jeg har prøvet at skrive:  frameborder=[o]
men det gør kun stregen tynd!
Avatar billede ahv Nybegynder
16. februar 2003 - 19:03 #1
border="0" eller frameborder="0"
Avatar billede cdc Novice
16. februar 2003 - 19:04 #2
frameborder="0" border="0" framespacing="0" i din først frameset linie
Avatar billede hootersnemesis Nybegynder
16. februar 2003 - 19:15 #3
prøvede mig frem efter jeg havde sat spørgsmålet ind og fandt løsningen
så desværre ingen point , sorry
Avatar billede knudgert Nybegynder
16. februar 2003 - 21:39 #4
Så luk spørgsmålet ved selv at sende et svar og acceptere det, hvis du virkelig mener at dem, der har prøvet at hjælpe dig ikke fortjener point.
Avatar billede hootersnemesis Nybegynder
17. februar 2003 - 16:36 #5
Fandt selv løsningen
Avatar billede cdc Novice
17. februar 2003 - 16:38 #6
Ja, det kan man jo sagtens sige efter at man har fået svar
Avatar billede hootersnemesis Nybegynder
17. februar 2003 - 17:54 #7
Rolig nu , det er min kæreste der er ved og lave en hjemmeside og hun lagde et spørgsmål ind !! Og derefter læste hun de andres svar , og der fandt hun svaret.
Avatar billede cdc Novice
17. februar 2003 - 18:16 #8
ja, og skulle så ahv ikke have points for det når hun som du skriver "Og derefter læste hun de andres svar , og der fandt hun svaret."
Jeg svarede ikke så jeg er lige glad har points nok.