Avatar billede deef Nybegynder
16. februar 2003 - 18:30 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Nemt galleri..

Hejsa, jeg er ved at lave et galleri på http://cans.dk/Galleri.asp, men nogle af siderne låser da billederne fylder for meget. Mit spørgsmål går så på om at der ikke findes et script der kan lave mine billeder om til thumbnails så siderne loader hurtigere.

Det er meget vigtigt at det hele er let at have med at gøre da siden skal opdateres dagligt.

/DEEF
Avatar billede deef Nybegynder
17. februar 2003 - 19:24 #2
yupp