Avatar billede venturis Nybegynder
16. februar 2003 - 17:15 Der er 21 kommentarer og
2 løsninger

Hej... HASTER

Jeg har et lille problem...

Windows vil SLET ikke starte op... den stopper lige før den loader alle elementerne på skrivebordet... og går ind i det... stopper lige når den har hentet baggrunden ...

Jeg kan komme frem til at jeg skal have kørt en scanreg... men det skal jo være i dos'en så----

Hvordan får jeg den til at boote til dos'en?  Kan det kun lade sig gøre med en botdisk?  Og har i lige et sted man kan finde en?

MVH
Jan
Avatar billede htm Nybegynder
16. februar 2003 - 17:15 #1
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
16. februar 2003 - 17:16 #2
installer me oveni den gamle installation.
Avatar billede venturis Nybegynder
16. februar 2003 - 17:18 #3
>>>Metal...

Tør jeg sku ikke.. det er ikke min com.... skal ikke risikere at slette noget.... de har heller ikke disken hjemme...
Avatar billede initializing Nybegynder
16. februar 2003 - 17:18 #4
Vi er ret ligeglade med om det haster.. Desto dårligere du laver titler, indhold osv. desto længere tid tager det!

Lav en rodenlig titel og du får hurtigere hjælp!
Avatar billede dk_akj Nybegynder
16. februar 2003 - 17:19 #5
Har du prøvet at starte i fejlsikret tilstand ??

Tryk F8 når den skriver "starter windows"

//akj
Avatar billede venturis Nybegynder
16. februar 2003 - 17:24 #6
>>>initializing    og  HTM

Jeg er ret ligeglade med jeres kommentarer.....Har i aldrig haft tralvt og været ligeglade med en overskrift.... så få et liv.... vil hellere høre fra dem der gider hjælpe...
Avatar billede venturis Nybegynder
16. februar 2003 - 17:25 #7
Fejlsikret tilstand dur heller ikke... og heller ikke trinvis bekræftelse.... den går bare i stå når den kommer til win... den siger jeg skal køre scanreg... det kan jeg jo bare ikke umiddelbart komme til...
Avatar billede htm Nybegynder
16. februar 2003 - 17:39 #8
venturis>> Travlt? jow - så man ikke kunne finde på en signende overskrift? nej. Er jo i virkeligheden meget simpelt, og skal bare beskrive kort ens problem. I dit tilfælde kunne "Windows vil slet ikke starte op"! Bare en note, så du husker det til næste gang, :-)
Avatar billede initializing Nybegynder
16. februar 2003 - 17:40 #9
Hold dig til reglerne eller smut..
Avatar billede venturis Nybegynder
16. februar 2003 - 18:18 #10
>>>Htm....

Ja ved det godt... må jo huske næste gang...

>>> initializin.....

tag brillerne på og tag en tår cola....og overvej så at finde et liv... det er som om jeg totalt har ødelagt din dag fordi du absolut skulle ind og se hvem den idiot var, som ikke havde lavet en overskrift... må jeg forslå at lader være med at spilde tid på det næste gang en glemmer det.... Så kan du måske også sove den nat.,.
Avatar billede venturis Nybegynder
16. februar 2003 - 18:19 #11
men intet har virket... bootdisk.de  kører ikke...
Avatar billede lrd Nybegynder
16. februar 2003 - 18:23 #12
KONCENTRERE jer nu om at hjælpe manden istedetfor at rakke ham ned!!!!! Alle kan være bagkloge men når nu han søger hjælp så brug dog tiden på at hjælpe stedetfor at klynke
Avatar billede fcs Novice
16. februar 2003 - 19:04 #13
Alle>> Slå nu lige koldt vand i blodet og hold en ordentlig tone.

Venturis>> Du har vist lært at en ordentlig overskrift er en god ting til næste gang, ikke ;-) Der er ingen grund til at fare op - de har ret og reglerne skal jo følges, sååhh..... ;-)

Initializing>> Ro på nu, manden har lavet en fejl og erkendt det.

Alle igen>> Det er utroligt så store folk bliver i munden når de ikke er fysisk i nærheden af hinanden. Skriv tingene som om I stod 1 meter fra hinanden og snakkede i stedet for - så er det noget nemmere at holde det på et sobert niveau også undgår man også nemmere misforståelserne.

God søndag til alle

FCS/Coadmin
Avatar billede fcs Novice
16. februar 2003 - 19:06 #14
Ups, glemte:

lrd>> De påtaler et brud på reglerne og det skal de også gøre ifølge reglerne, så derfor handler det ikke om at klynke!

FCS/Coadmin
Avatar billede lrd Nybegynder
16. februar 2003 - 19:31 #15
kloge ord du. Ha en god aften
Avatar billede sascha Nybegynder
16. februar 2003 - 21:16 #16
Hej
Du skal ikke være bange for at installere Me oveni da den blot går ind og retter eventuelle manglende filer(korrupte). Der sker intet med din nuværende Me-installation.
Avatar billede lrd Nybegynder
18. februar 2003 - 14:47 #17
afslutter man eller???
Avatar billede lrd Nybegynder
19. februar 2003 - 10:22 #18
åbenbart ikke.  ha det godt
Avatar billede sascha Nybegynder
19. februar 2003 - 17:28 #19
Stor ståhej for ingenting, men nogle folk er lidt emsige.
Takker for points :-)