Avatar billede tofferman Nybegynder
16. februar 2003 - 15:18 Der er 15 kommentarer og
9 løsninger

Ris og ros

Hejsa.
Jeg vil gerne have lidt feedback på følgende site:

www.hudplejen.dk
Avatar billede lonse Nybegynder
16. februar 2003 - 15:22 #1
Jeg synz det er en flot hjemmeside... måske en lidt fimset farve, men bøsser ska jo oz bruge hudpleje....*GG* men flot er den, og jeg kunne ihvertfald ikke lave nowet der var flottere...
Avatar billede Slettet bruger
16. februar 2003 - 15:22 #2
1. jeg synnes ikke om din store fede ramme hele vejen rundt, den bliver for merkant.
2. lad dog menuen komme med det samme istedet for at man skal klikke sig ind til den.
3. effekten ved linksne passer ikke ind med designet, den bryder det for meget ude i siden.
4. for lidt farver, der skal noget til at bryde den ensformede lilla farve du har brugt.
5. noget mere grafik ville også være en god ting til at give siden noget mere liv.

mvh.
Questis
Avatar billede pesa Nybegynder
16. februar 2003 - 15:23 #3
Prøv at se siden i forskellige opløsninger og vurder så om siden stadig er så flot. Arbejder du i 800x600.

Din linksanimation ude til venstre er noget tvivlsom.
Avatar billede Slettet bruger
16. februar 2003 - 15:23 #4
glemte lige at du havde glemt at føre baggrunden videre i bunden af logoet.
Avatar billede little_john Nybegynder
16. februar 2003 - 15:24 #5
Der er lidt problemer for Mozilla browsere ..  den der java vm menu virker ikke .. Heller ikke i Konquerer kan jeg lige se .. så du har udelukket de fleste Linuxfolk der ..
Avatar billede pesa Nybegynder
16. februar 2003 - 15:24 #6
Ok, fattede ikke at man skulle klikke på et link for at se menuen. Troede blot at der ikke var nogle punkter endnu men at den blot var under udarbejdelse. FÅ DET LAVET OM!
Avatar billede jens_jul Nybegynder
16. februar 2003 - 15:24 #7
din menu ude til venstre er cool nok, dog er den lyd der kommer når musen trækkes over ekstremt irriterende. Jeg ville fjerne den.
Avatar billede enragedbudda Nybegynder
16. februar 2003 - 15:28 #8
1. Sidens farvesammensætning er ikke den heldigste jeg har set, den lilla passer ikke med den grå
2. Menuen er meget uoverskuelig, og et stort iritations moment er at det tar så fuckin lang tid at hente den...
3. Rammen er alt for tyk...
Avatar billede tofferman Nybegynder
16. februar 2003 - 15:28 #9
Jeg har ikke testet den i andre browsere end IE6. At Linux-brugere ikke kan se siden betyder ikke så meget. Dem som siden henvender sig til bruger som regel ikke Linux.

Jeg har prioriteret følgende:

1. Siden skal være speciel/original.
2. Den skal kunne ses i mange opløsninger.
3. Den skal være enkel af finde rundt i.

Jeres kommentarer vedr. menuen tager jeg til mig, og finder på noget bedre.
Avatar billede pesa Nybegynder
16. februar 2003 - 15:32 #10
"At Linux-brugere ikke kan se siden betyder ikke så meget. Dem som siden henvender sig til bruger som regel ikke Linux." Det kan du måske have ret i, men det er vel altid en dårlig ide at afskære sig for en mulig kunde.

1. Hvorfor? Er det lykkedes?

2. Ja, det kan den. Men det kan alle sider jo... Dit mål bør vel være at siden kan TILPASSE sig alle opløsninger...

3. Det skal den nok blive når du får tjek på menuen. Den er meget afgørende for sidens brugervenlighed.
Avatar billede ahv Nybegynder
16. februar 2003 - 15:33 #11
1) Linket "Link til behandling" Står ikke godt, effekten bryder jeg mig heller ikke om.
2) Teksten er lidt underligt sat på med de store mellemrum mellem nogle af ordene.
3) i 800x600 bliver hele siden ødelagt hele helhedsindtrykket går tabt hvis man ser den med denne skærmopløsning.
4) Lyden når man kører over dine links, så jeg gerne ikke var der, den er meget gennemtrængende hvis jeg f.eks har skruet højt op for noget musik.

Man kan se det er en dame/pige som ejer siden og dette synes jeg er helt fint, du skal måske passe lidt på med den lilla farve den skær meget igennem.
Desuden synes jeg godt at de links der ligger på "Link til behandling" kan ligge på forsiden så man ikke skal denne lille omvej. Det får det til at virke som om siden ikke indeholder så meget information som den jo egentlig gør.
Jeg har indtrykket af uden at have læst siden at det måske kun er for piger/damer? Det er nok denne gennemtrængende lilla farve der får mig på disse tanker.
Desuden kan jeg ikke få din side til at fungere ordenligt i netscape 7.0

Men fortsæt det gode arbejde.
Avatar billede htmlaga Nybegynder
16. februar 2003 - 15:54 #12
Undelader at rose, da mine punkter er blevet understreget af andre. Har dog en del kritik:

1) Menuen
2) Oversigterne over de enkelte behandlinger synes jeg er uoverskuelige. Øjet kommer nemt til at glide ned på næste linie ved aflæsningen af prisen. Specielt ved "ansigtsbehandlinger".
3) mangel på grafik. Kan du ikke indsætte et billedet af klinikken eller ligende.
Avatar billede htmlaga Nybegynder
16. februar 2003 - 15:54 #13
Jeg ser siden fint i netscape 7
Avatar billede musicchart.dk Nybegynder
16. februar 2003 - 16:08 #14
Jeg kan slet ikke se siden, jeg kommer til en TDC side:

Ups, vi kan ikke finde siden!
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
16. februar 2003 - 16:49 #15
(1) Sidder ved en 3-6 mbit forbindelse, og siden er MEGET lang tid om at loade
(2) Der er 2 elementer på siden (i venstre side) der ikke kan vises her hos mig (IE6.0)
(3) Sidder ved en 14,1" 1024*768 skærm, og her er der en lille smule scroll hvilket er unødvendigt
(4) Det er da en ok side, men da et par af elementerne ikke blive loadet, en af dem formentlig en menu, går ideen lidt af det hele
Avatar billede tofferman Nybegynder
16. februar 2003 - 17:33 #16
Jeg takker for kritikken. Jeg har lavet lidt ændringer, så bare bliv ved med at skyde løs :-)
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
16. februar 2003 - 17:44 #17
Nu kan jeg se hele siden

(1) Det er en skam at starte af dine links, står ude i den hvide kant
(2) Nu er der både horizontal og vertical scroll
(3) bryder mig meget lidt om effekten du har lagt over dine links, da den engang imellem ligger over 2-3 punkter
(4)
Avatar billede pesa Nybegynder
17. februar 2003 - 10:23 #18
Meget bedre at du har dine links angivet med det samme i menuen, men jeg bryder mig altså fortsat ikke om din animation af linksene. Som skrevet af jacobclausen står linksene med hvidt helt ude i den hvide baggrund. Det er ret uheldigt... Hvorfor ikke bare rykke dem en smule ind og så give dem en understregning ved mouseover?

Den blå farve er bedre end den lilla, men stadig for dominerende.
Avatar billede htmlaga Nybegynder
17. februar 2003 - 11:47 #19
Godt at menuen nu vises fra start. Det er dog stadig en meget uheldig menu. Den bør være meget mere enkel.
Den nye farve er langt bedre end den gamle.
Du bør nok overveje at skifte til et andet webhotel, end dit gratis tele2 da siden hentet meget langsomt.
Avatar billede justdoit Nybegynder
17. februar 2003 - 13:24 #20
Ok side, men jeg kan ikke lide knapperne - det ser ikke professionelt ud efter min mening, men vi er jo forskellige!

Jeg kan godt lide dine menu punkter, de er stillet op sådan det er let og overskueligt at finde hvad det er man vil købe!

Linket til sothys er ikke godt, det fremgår ikke at det er et link eller en reklame - jeg trode faktisk at det var din overskrift på sitet!!

/Justdoit
Avatar billede cathallo Nybegynder
17. februar 2003 - 18:31 #21
Jeg er vild med at du kører det så stilrent, meeen jeg kan dog bakke op om nogle af de tidligere kritikpunkter.

1. Effekten på menupunkterne er lidt belastende, og passer ikke til resten af sidens stil.
2. Det første bogstav af de hvide menulinks forsvinder delvist på den hvide baggrund.
3. Jeg ved ikke om det er pga. min skærm/opløsning, 21" 1280x1024, men her kan man tydeligt se at baggrundstexturen gentages 4 gange inde i rammen. Det burde du lige tilrette i dit billedbehandlingsprogram!
4. Texturen i baggrunden skal også være med i bunden af logoet

Da ovenstående ting faktisk er blevet nævnt, vil jeg nøjes med en kommentar ;)
Avatar billede htmlaga Nybegynder
19. februar 2003 - 10:51 #22
Link til sothys glider helt ud til højre i Netscape.
Avatar billede tofferman Nybegynder
22. februar 2003 - 02:24 #23
Tak ska i ha´ :-)

I er nogle hårde gutter, men det er godt når man ikke har lavet så meget hjemmeside endnu.
Avatar billede pesa Nybegynder
23. februar 2003 - 14:48 #24
I høje opløsninger bliver billedet af damen trukket meget stort. Det giver en meget dårlig opløsning. Uheldigt...

Linksene er blevet bedre nu.