Avatar billede tuctoh Nybegynder
16. februar 2003 - 14:35 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

USB i kabinet - understøtter det USB 2.0?

Hejsa,

Jeg har kigget på følgende to kabinetter:
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1404597895
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1404597956

nu er mit spørgsmål til jer - de USB udgange de har i fronten - understøtter de USB 2.0? Jeg har et extra udvidelses kort til USB 2.0 i min computer, som jeg gerne ville udnytte i fronten - kan det lade sig gøre med disse to kabinetter, eller vil hastigheden kun være 1.0?

Håber i kan hjælpe :)
Avatar billede hullemanden Nybegynder
16. februar 2003 - 17:51 #1
de klarer fint 2,0 da det er bundkortet der afgører dette.
Avatar billede tuctoh Nybegynder
16. februar 2003 - 17:54 #2
Det vil sige, at hvis det indstikningskort jeg har er 2.0, vil portene i fronten også være den hastighed?
Ved en USB Hub er det afgørende hvor hurtig hubben er, og dette er vel dybest set bare en intern hub!?

Men hvis der ikke er nogen der er uenige med Hullemanden, kan jeg vel trygt købe den...
Avatar billede pentium4 Juniormester
17. februar 2003 - 00:54 #3
Han har helt ret i, at det er bundkortet eller som dit tilfælde et udvidelseskort til USB og da det er version 2.0 vil stik'ne også være det.
De overfører jo bare det som de bliver sat i, kan levere.
Avatar billede tuctoh Nybegynder
18. februar 2003 - 14:53 #4
ok, takker for hjælpen begge to :)
Avatar billede pentium4 Juniormester
18. februar 2003 - 21:04 #5
Også tak herfra.