Avatar billede daphne Novice
15. februar 2003 - 22:53 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Hop fra domænenavn til alternativ adresse...??

Har et domænenavn... hvor det er meningen, at når man logger ind på det pågældende domænenavn (ex. www.jagger.dk), så skal man blive bragt videre til et andet sted i stedet for...

Er der nogen, der har nogen idéer??

På forhånd tusind tak for hjælpen..

Hilsen
Daphne

p.s. ved ikke præcis, hvor dette spørgsmål burde høre hjemme...
Avatar billede runeevers Nybegynder
15. februar 2003 - 22:55 #1
<meta http-equiv="Refresh" content="0; URL=http://www.nyside.dk">
Avatar billede iknow.dk Nybegynder
15. februar 2003 - 22:56 #2
Avatar billede daphne Novice
15. februar 2003 - 23:02 #3
runeevers...

Hvor skal jeg indsætte det på siden - under head´er??
- undskyld, hvis jeg spørger lidt dumt...
Avatar billede runeevers Nybegynder
15. februar 2003 - 23:04 #4
Ja, mellem <head> og </head> :)
Avatar billede daphne Novice
16. februar 2003 - 00:19 #5
Er ikke helt klar over, hvad jeg gør galt, men ingen af jeres svar virker.

Det ligger sådan, at jeg har et domænenavn, men har min serverplads et andet sted, og derfor skal jeg have det videredirigeret FRA det domænenavn...

Dette kan ikke lade sig gøre ved at indføre nogen progr. i header...
- hvad er det mon jeg gør forkert???

Håber I har flere gode råd i ærmet... *ss*
Avatar billede runeevers Nybegynder
16. februar 2003 - 00:59 #6
Hvad har du hos den udbyder der hoster dit domæne? Hvis ikke du har en eller anden form for diskplads, en index-fil eller en redirect service, kan du ikke sådan uden videre redirecte dit domæne uden om udbyderen. Du kan jo dog flytte dit domæne til en hvilken somhelst udbyder du måtte ønske.

_Hvis_ du har mulighed for at uploade en index fil dit domæne kan pege på, kan du blot bruge førnævnte kode.