Avatar billede etomsen Nybegynder
15. februar 2003 - 21:47 Der er 10 kommentarer

Phantasmagoria2

hey

jeg har et problem. jeg har et gammel spil som jeg gerne vi have til at køre men når jeg installere det og laver system test skriver den at mit system kører for hurtig og mine cdrom drev kører for hurtig. jeg kan ikke sætte hastighedeen ned på mine cdrom drev så jeg ved ikke hvad jeg skal gøre?

spillet er :Phantasmagoria2 fra siarra
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. februar 2003 - 21:50 #1
styresystem?
Avatar billede etomsen Nybegynder
15. februar 2003 - 21:54 #2
win xp pro
com: amd 1000
bundkort soltek 75drev5
hp cd brænder
lite on dvd drev
512 ddr ram
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. februar 2003 - 21:56 #3
har du prøvet kompatibilitetstilstand?

højreklik på spillets exefil - egenskaber - kompatibilitet - prøv her de muligheder der er under styresystemer m.m.
Avatar billede etomsen Nybegynder
15. februar 2003 - 22:01 #4
der er kun til win 2000
kan jeg bruge den?
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. februar 2003 - 22:02 #5
du kan da prøve - virker det ikke sætter du den bare tilbage.
Avatar billede etomsen Nybegynder
15. februar 2003 - 22:13 #6
det virker ikke
kan jeg kopier alt på cdén over i en mappe på min com og så køre det
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. februar 2003 - 22:15 #7
nej. det spil kan se forskel på HDD og CD-drev så det vil ikke virke. Har prøvet det selv engang jeg havde problemer
Avatar billede etomsen Nybegynder
19. februar 2003 - 19:02 #8
er der ikke et program eller cracks der kan afhjælpe mig med mit problem
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. februar 2003 - 19:05 #9
muligvis program... Cracks derimod kan du ikke få hjælp til her på eksperten.dk da det strider mod reglerne for dette site.
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. februar 2003 - 19:11 #10
http://community.sierra.com/WebX?13@245.FbbGbwbOKnO.0@.ee6b55f

åbenbart kan det simpelthen ikke køre under xp...