Avatar billede idiotbarn Nybegynder
15. februar 2003 - 13:44 Der er 4 kommentarer og
3 løsninger

Siemens C55

Jeg har en siemens C55 mobil telefon.
Jeg har så det problem at når jeg drikker mig fuld, begynder jeg at skrive beskeder, og jeg kan aldrig huske hvad jeg har skrevet...
Er der ikke en måde hvor på man kan få den til at gemme de beskeder man har sendt?
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. februar 2003 - 13:46 #1
prøv at lade være med at drikke dig så fuld at du ikke ved hvad du gør???
Avatar billede lrd Nybegynder
15. februar 2003 - 14:22 #2
*GGGGGGGG* enig john
Avatar billede lrd Nybegynder
15. februar 2003 - 14:22 #3
lad dog din tlf være hjemme !!
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. februar 2003 - 19:20 #4
nemlig ;)
Avatar billede yousif Nybegynder
16. februar 2003 - 11:21 #5
*host*dit nick fortæller en del..*host*

Men jo, der bør findes en løsning!! Der bør være en funktion der hedder Gem Udbakke.. Det er der på min c30 .. såå.. hvorfor skulle det ikke oz være på en c50??
Avatar billede cborg Nybegynder
16. februar 2003 - 18:54 #6
hehe - få ordet 'gem' tatoveret på din 'sms-finger' i fuldskab også, så du for fremtiden, så du sidder og skriver beskeder fuld - husker at vælge 'gem' før at beskeden sendes :) Voila ;)

God druk
Avatar billede idiotbarn Nybegynder
17. februar 2003 - 23:34 #7
yousif...hvad mener du med deT? Bare fordi jeg ikke kan finde ud af min fon og godt kan li at drikke mig stiv...:) Nå men der findes altså ikke en funktion der gør det automatisk...øv:(