Avatar billede bgoe Nybegynder
03. november 2000 - 15:36 Der er 2 kommentarer

Approach design visning

Hvordan kan man gå i design tilstand uden at eksekvere approachfilen? I MS Access kan man jo holde shift knappen ned når man eksekverer filen.
Avatar billede tsiersbaek Nybegynder
14. december 2000 - 12:02 #1
Jeg er ikke klar over hvad du mener.
HAR du en Approachdatabase, hvor du gerne vil ændre designet, eller vil du gerne oprette en ny database i Approach?
Torben.
Avatar billede tsiersbaek Nybegynder
31. januar 2001 - 23:39 #2
Det er huleme svært at forholde sig til sådan en sag, når der ikke kommer uddybning.
Har du et problem, du vil have assistance til at løse, eller hvorfor spørger du?
Min \"kommentar\", som lige så godt kunne have været kaldt et svar, er udtryk for at jeg godt ville hjælpe, men at du ikke gav oplysninger nok til at du kunne få en regulær vejledning.
Torben.