Avatar billede funkydude Nybegynder
15. februar 2003 - 12:10 Der er 8 kommentarer

con.dll ????????

Davs - normalt har jeg ikke svært ved at finde dll-filer, men jeg syntes ikke lige det er til at con.dll??? Er den en del af en speciel pakke eller har jeg bare været uheldig??

FunkyDude
Avatar billede retaxes Nybegynder
15. februar 2003 - 12:14 #1
brug sfc /scannow
Avatar billede retaxes Nybegynder
15. februar 2003 - 12:14 #2
Gå ind i Start>Kør og skriv sfc /scannow, sæt din CD i drevet og tast Enter.
Avatar billede funkydude Nybegynder
15. februar 2003 - 12:20 #3
sfc? Skal jeg ikke ud og downloaded den et sted? Hvad gør/betyder sfc?
Avatar billede retaxes Nybegynder
15. februar 2003 - 12:23 #4
hvis dll filen er en del af systemet skal du bruge sfc /scannow.
sfc /scannow udskiftert manglende eller ødelagte systemfiler fra CD, man skal installere service pack bagefter.
Avatar billede funkydude Nybegynder
15. februar 2003 - 12:25 #5
Ok. Det er XpPro som brokker sig over et spil. Jeg prøver det senere (er ikke ved den omtalte computer) og vender tilbage.
Avatar billede retaxes Nybegynder
15. februar 2003 - 12:26 #6
hvor bruges con.dll hvis det ikke er en systemfil?
Avatar billede cp1 Nybegynder
15. februar 2003 - 20:25 #7
Avatar billede retaxes Nybegynder
19. august 2003 - 12:20 #8
har du fundet en løsning, ellers luk spm.