Avatar billede mn Nybegynder
03. november 2000 - 14:59 Der er 7 kommentarer og
4 løsninger

Win ME og teledanmarks ADSL

Hejsa

Jeg har lige hørt fra teledanmarks internet support at de ikke suppporterer ME.

Kan det virkelig ikke lade sig gøre at køre adsl på dette os ??

Hjælp ønskes :)

Mhv. Morten Nielsen
Avatar billede jwolf Nybegynder
03. november 2000 - 15:08 #1
Det kan GODT lade sig gøre, men de yder ikke noget support hvis du ikke kan få det til at virke :)
Avatar billede wipeout Nybegynder
03. november 2000 - 15:09 #2
Så vidt jeg har hørt skulle ME være bygget på samme system som 98, og da kernen er den samme burde det ikke være et problem, men jeg kan undersøge det da jeg sidder i Tele Danmark.
Jeg lover ikke noget da jeg har for travlt til at jeg kan nå at undersøge det 100% med Tele Danmark.
Jeg selv skal have ADSL og meget snart får ME så jeg bliver nød til at gå i dybden på et tidspunkt.
Avatar billede mn Nybegynder
03. november 2000 - 15:27 #3
ok.
Hvordan er det så liiige man for skidtet til at spille ??
Avatar billede mn Nybegynder
03. november 2000 - 15:54 #4
Her er en vejledning til hvordan sagen klares. Vupti... og trylle....

http://home4.inet.tele.dk/tomholm/winme.htm
Avatar billede shadowsurfer Nybegynder
06. november 2000 - 22:27 #5
ME er ikke det helt samme som 98... men meget tæt på!

hvis du vælger pro@ces behøver du ikke tænke på dit OS...  der skal du bare havde et netkort der virker.... da denne løsning er en router der skal forbindes med din computer gennem et netkort... ikke noget med driver! overhoved!

Men hvorfor TDK... du kan ikke gøre en skid med deres router... vælg WOL eller CC hvis det er muligt. deres produkt er bedere!
Avatar billede Slettet bruger
07. november 2000 - 00:51 #6
Ja CC køre godt selv linux kan klares uden problemer. I med Cd - Linus installere sig selv og vupti her er jeg så på nettet. Nemmere kan det næsten ikke være.
Avatar billede mn Nybegynder
07. november 2000 - 07:14 #7
Det virker fint nu.... Det var bare et spørgsmål om at geninstallere netværk via modem. Det kan tdk\'s support ikke finde ud af at fortælle i telefonen... Bras-firma...
Avatar billede Slettet bruger
07. november 2000 - 09:39 #8
TD supportere vel ME som de supporter Win 95/98/2000/mac
Avatar billede mn Nybegynder
07. november 2000 - 15:17 #9
nej.
Jeg fik at vide at de ikke support me. Så spurgte jeg til NT. Der fik jeg at vide at det gjorde de heller ikke - \"der er jo normalt administratorer\".... hmmm... jeg grinte højlydt, og sagde tak for i dag.

spøjs bix.
Avatar billede cyrus Nybegynder
23. november 2000 - 15:09 #10
Det kan godt lade sig gøre. Jeg har ME og installerede i fredags adsl, og det kører perfekt. Men det skal installeres lidt anderledes, end hvis du har WIN98. Kontakt mig, hvis du har problemer
Avatar billede mn Nybegynder
23. november 2000 - 20:49 #11
Jeg fik det også til at virke.... Man skulle bare geninstallere netværk via modem...