Avatar billede essi Nybegynder
14. februar 2003 - 14:02 Der er 5 kommentarer

ISDN opkobling

Hvis jeg har et Eicon Diva ISDN Modem...

Er det muligt at når jeg lukker com. at modemet bliver hængend på internettet????

Min com. var slukket, menjeg var stadig på internettet.....
Avatar billede izemate Nybegynder
14. februar 2003 - 14:05 #1
Tja det har jeg godt nok aldrig været udefor! har selv et Eicon Diva modem!
Avatar billede ®azzer® Nybegynder
14. februar 2003 - 14:44 #2
Ja, men det skulle meget gerne lukke forbindelsen af sig selv.
Avatar billede sagi75 Nybegynder
16. februar 2003 - 11:22 #3
Eicon Diva T/A ?? Eller LAN... ??
Avatar billede essi Nybegynder
17. februar 2003 - 09:13 #4
T/A ikke et lan modem, hvis det er det du mener......
Avatar billede kadann Nybegynder
09. april 2003 - 15:03 #5
Jeg tror sagi75 mener om det er et Eicon Diva T/A eller et Eicon Diva LAN.. alle Eicons ISDN-modems hedder "Eicon Diva".. det er slutningen der gør forskellen, som f.eks. T/A, LAN, USB osv.

Hvis det er et T/A du har, så er kan det som regel løses på to måder: reset modemmet, med den knap bag på modemmet, eller prøv at opdatere firmwaren.

firmwaren kan du finde her:

http://www.teledanmark.dk/menu/sm2856.htm

Hvis det er en anden type, kan du prøve ovenstående også, men der skal du så finde en firmware et andet sted, da du naturligvis ikke kan bruge firmwaren til et T/A til f.eks. et LAN ell. lign.

www.eicon.dk er en mulighed.. ellers prøv at kontakte eicon i danmark, de har en telefonsupport, som jeg desværre ikke kan huske nummeret til.