Avatar billede smukke Nybegynder
03. november 2000 - 11:31 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

HRMPH!

Hvor virker følgende ikke:
<A href=\"java script:window.open(\'naeste_side.asp\',\'naeste_side\',\'toolbar=no,scrollbars=no,width=400,height=560\');\">Klik her</A>
...ved Netscape får jeg en fejlmeddelelse om, at siden ikke eksisterer. Jeg har checket stavning, filens navn osv. - det hele passer - og IE kan godt finde ud af det.
Avatar billede dudal Nybegynder
03. november 2000 - 11:34 #1
Er siden tom? Det kan Netscape nogle gange have lidt problemer med.

/Jesper
Avatar billede smukke Nybegynder
03. november 2000 - 11:35 #2
Nej - der er masser på siden.
jeg har også checket den pågældende side i hoved og røv - netscape kan godt åbne den selvstændigt -bare ikke som en side i et nyt vindue.
Avatar billede olebole Juniormester
03. november 2000 - 11:36 #3
<ole>
Prøv i stedet:

    <a href=\"#\" onclick=\"window.open(\'naeste_side.asp\',\'naeste_side\',\'toolbar=no,scrollbars=no,width=400,height=560\');\">Klik her</a>

/mvh
</bole>
Avatar billede smukke Nybegynder
03. november 2000 - 11:37 #4
Øh..har lige prøvet igen - og nu virker det??? Måske har jeg rettet noget, som Netscape så bare har haft svært ved at indlæse - ved du, om den ´plejer at klamre sig til det, den har i cachen??
Avatar billede smukke Nybegynder
23. januar 2001 - 07:41 #5
olebole - du får alligevel point´ene, selvom min egen viste sig at virke - jeg er begyndt at bruge din løsning.
Og mht. om Netscape har tendens til at cache - så har jeg selv fundet frem til det svar, at det har den ganske rigtigt - jeg synes altid, den har mere tendens til det end IE.