Avatar billede iknow.dk Nybegynder
14. februar 2003 - 08:19 Der er 2 kommentarer

"itjobworld.dk" boxen

Det er helt fint med boxen med jobopslag.

Men det ville være rigtig fint, hvis der var mulighed for at konfigurere denne under brugeropsætningen. Kunne man opsætte filtre, så man kun så opslag fra en bestemt landsdel, og med bestemte søgeord, ville den blive et ganske stærkt lille værktøj.

Idag er den for de fleste ubrugelig, da den rammer alt for bredt.
Avatar billede i-know.dk Nybegynder
14. februar 2003 - 08:34 #1
Lyder som en rigtig god ide.
Avatar billede mal_t Nybegynder
26. februar 2003 - 18:32 #2
fed idé! Så mangler du bare lidt response på din super idé! :P