Avatar billede midabo Nybegynder
13. februar 2003 - 23:42 Der er 17 kommentarer

MinDagbog - Nyt design

http://www.midabo.dk/

Hvad synes I? Design? Logoet?

I skal være velkommen til at kommentere her, såvel som mail og IRC.
Avatar billede Slettet bruger
14. februar 2003 - 00:00 #1
Anmeldt
Avatar billede midabo Nybegynder
14. februar 2003 - 00:03 #2
???
Avatar billede Slettet bruger
14. februar 2003 - 00:04 #3
Jeg kom blot ind på en affiliate side og efterfølgende en dating side da jeg klikkede på dit link.
Avatar billede midabo Nybegynder
14. februar 2003 - 00:09 #4
Der popper en side op en gang hvert døgn.

Jeg kan ikke se hvilke regler det overtræder. Har du et link?
Avatar billede Slettet bruger
14. februar 2003 - 00:14 #5
Altså, jeg blev viderestillet fra dit link, jeg nåede lige at se i adresselinien at der stod noget med "affiliateID=bla bla  og så kom jeg ind på den dating side.

Det virker som et billigt forsøg på at tjene penge på bannerklik.

Desuden er det ikke tilladt at have to ens spørgsmål åbne:
http://www.eksperten.dk/spm/309444
Avatar billede 44fire44 Nybegynder
14. februar 2003 - 00:18 #6
jeg må da indrømme at det IKKE skete hos mig.. - der var intet affiliate ID eller nogen side...

så du skal sq nok trække dn anmeldelse tilbage...

- forresten, så er det da en meget fed side, men du skal måske finde at andet farve skema..
Avatar billede midabo Nybegynder
14. februar 2003 - 00:35 #7
schulze > ad. 1: Det er payout dot dk - det er tilladt med popups. Desuden kommer de meget sjældent (kan dog godt se din pointe)
schulze > ad. 2: Korrekt - min fejl (men det er jo egentlig fair med dette her, ikke? Det er jo ikke den 'samme' side)

44fire44 > Tak.. Jeg tænker på det...
Avatar billede Slettet bruger
14. februar 2003 - 00:40 #8
Og hvad med denne?:
http://www.eksperten.dk/spm/309444

Samme spørgsmål, masser af svar men ikke lukket.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
14. februar 2003 - 07:26 #9
http://www.eksperten.dk/spm/309444

Venter på at du giver point for de gode svar du har fået, du kan ikke bare afvise
Avatar billede snowball Novice
14. februar 2003 - 08:28 #10
midabo: Jeg vil anbefale dig at læse Ekspertens regler igen, da du åbenbart har misset et par af dem ;) Du kan læse dem på http://www.eksperten.dk/regler.phtml !

Som de andre også har sagt, så er det ikke tilladt at oprette flere spørgsmål om det samme. Du fik i http://www.eksperten.dk/spm/309444 flere brugbare svar, så derfor skal du også give point for de svar. Så opret derfor et nyt spørgsmål med point de personer der har givet dig brugbare svar. Sker dette ikke vil din bruger blive deaktiveret for ikke at følge Ekspertens regler.

Snowball / CoAdmin
Avatar billede izemate Nybegynder
14. februar 2003 - 10:23 #11
Når jeg vil da godt kommentere dit design.

Først vil jeg sige at tesksten er meget svær at læse pga. de prikker der er i baggrunden.
Logoet er fedt nok, dog syntes jeg at cirklen bag bogen er for stor!
ellers nogle okay farver du har brugt!!
Men som sagt er det værste alså den prikkede gule baggrund du har brugt bag menuen og tekst felete! jeg ville bare lave den ren gul!

håber du kunne bruge det!
<\\izemate
Avatar billede midabo Nybegynder
14. februar 2003 - 13:32 #12
prikkede? det lyder som om du kører med 16 / 256 farver. Hos mig ser den fint ud.
Avatar billede miss-g Seniormester
15. februar 2003 - 00:53 #13
Jeg ser heller ikke nogen prikker *S*
Avatar billede jpvj Nybegynder
15. februar 2003 - 01:08 #14
Pænt design, men jeg vil nok vælge et andet farveskema. Det er lidt anstrengende at læste teksten, da kontrasten er for lille.
Avatar billede miss-g Seniormester
19. april 2003 - 22:12 #15
Lukketid? *S*
Avatar billede miss-g Seniormester
13. juni 2003 - 00:16 #16
???
Avatar billede Slettet bruger
13. juni 2003 - 00:19 #17
miss-g hvorfor lægger du et svar?