Avatar billede debug Nybegynder
03. november 2000 - 10:17 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Simpsons

Hvor mange simpsons afsnit er der?
Avatar billede debug Nybegynder
03. november 2000 - 10:17 #1
Nu ved jeg det. 248. Tak
Avatar billede blazer Nybegynder
03. november 2000 - 10:18 #2
Avatar billede blazer Nybegynder
03. november 2000 - 10:18 #3
duh..for sent............
Avatar billede xtom2 Nybegynder
03. november 2000 - 10:22 #4
Flot klaret på 16 sekunder.
Avatar billede hobbez Nybegynder
03. november 2000 - 12:23 #5
Så er det vist på tide at få ADMIN til at se på tingene !!!

/Rob
Avatar billede xtom2 Nybegynder
03. november 2000 - 12:24 #6
Jeg har haft fat i ham, rob =)
Avatar billede hobbez Nybegynder
03. november 2000 - 12:27 #7
xtom:

Godt !

Under hvilket spørgsmål har du rettet henvendelse til ADMIN?

Jeg syntes også at http://www.eksperten.dk/spm/31702 stinker bigtime.

/Rob
Avatar billede prodic Mester
03. november 2000 - 12:30 #8
fat i admin for selv at svare på et spørgsmål? eller hvad?
Avatar billede xtom2 Nybegynder
03. november 2000 - 12:35 #9
Rob, jeg kan højst copy/paste. Jeg har det med at skrive mails til ham, da det ellers kan udvikle sig i de retninger jeg prøver at undgå.. fx spm/29621
Avatar billede hobbez Nybegynder
03. november 2000 - 13:12 #10
prodic: Opretter et spørgsmål til 360 point, som han så PLUDSELIG selv kan svaret på, 18 sekunder senere.....

Og det efter spm/3170, hvor han lukker et spørgsmål ved selv at svare - forkert.

/Rob
Avatar billede hobbez Nybegynder
03. november 2000 - 13:16 #11
xtom:

I see your point.

Men det betyder samtidig at der måske er flere der skriver til Admin om det samme, fordi de ikke kan se at der sker noget i sagen.

Desuden syntes jeg også at man skal gøre det i spørgsmålet så \'den anklagede\' har mulighed for at svare for sig - der kunne jo være en forklaring.

/Rob
Avatar billede hobbez Nybegynder
03. november 2000 - 13:17 #12
prodic: Sorry, skulle være spm/31702 selvf.

/Rob
Avatar billede prodic Mester
03. november 2000 - 14:15 #13
jeg kan godt se, at han selv har svaret på begge 2, men er folk ikke ved at være lige lovligt hurtige til at anmelde folk i diverse sager inden at brugeren får lov til at forsvare sig i sådanne sager som den her. I de direkte Point-tradings så er det iorden, men den her er tvivlsom efter min mening. Giv ham lige en chance - det kan jo være han ikke kender reglerne endnu.
Avatar billede asus_rulez Nybegynder
03. november 2000 - 14:23 #14
Det er vel ikke ulovligt ? Cyberesben gør det all the time, så det var vel blevet stoppet hvis det var ulovligt.
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
03. november 2000 - 15:56 #15
Indtil videre vil jeg ikke foretage mig yderligere, men jeg håber at \"debug\" har noteret reaktionen fra øvrige deltagere....!