Avatar billede madsokist Nybegynder
13. februar 2003 - 16:20 Der er 4 kommentarer

hent variable fra url

I en DB har jeg et variabelt antal brugere liggende. Udfra denne udskriver jeg en liste af navne i HTML med en Checkbox foran.

Jeg vil gerne have en dynamisk måde at opsamle alle parametre der sendes videre fra denne side - for at slippe for at erklære X antal variable til at opsamle alle checkbokse parametrene der overføres.

kort sagt:
Giv mig hele urlen, eller bedre endnu alle variable og navne i en eller to arrays (eller lign. datacontainere).

På forhånd tak
Mads
Avatar billede Slettet bruger
13. februar 2003 - 16:23 #1
Prøv med:
print_r($_GET);
Det burde give dig et svar på din efterspørgsel!
Avatar billede mufoxe Nybegynder
13. februar 2003 - 16:28 #2
Mere specifik:

minside.php?minvar=hejsa

echo $_GET["minvar"]
Avatar billede madsokist Nybegynder
14. februar 2003 - 10:04 #3
regin ... hvordan dælen tildeler jeg dine points???
Avatar billede Slettet bruger
14. februar 2003 - 13:37 #4
Nu skulle det vidst ikke være så svært!?