Avatar billede fonsie Nybegynder
13. februar 2003 - 14:49 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Reset af blæk niveauer

Jeg har lige genopfyldt min HP 5550 med sort blæk, og det gik også fint nok. Men er der en måde hvorpå jeg kan få resettet blæk niveauerne?
Avatar billede summer Mester
13. februar 2003 - 15:23 #1
Avatar billede grenaa1 Nybegynder
14. februar 2003 - 15:32 #2
kig på www.fyldselv.dk
Avatar billede grenaa1 Nybegynder
14. februar 2003 - 15:37 #3
Avatar billede fonsie Nybegynder
14. februar 2003 - 16:37 #4
Umiddelbart ser det ikke ud til at være en af min patroner, jeg har No 56 og No 57 patroner. Medmindre altså at det er en universel guide, men det tvivler jeg på.
Avatar billede grenaa1 Nybegynder
14. februar 2003 - 18:07 #5
har du prøvet det? ser din patroner ikke ud som den på siden? hvis ja så ville jeg prøve at gøre som der står på siden.
Avatar billede grenaa1 Nybegynder
14. februar 2003 - 18:16 #6
Avatar billede fonsie Nybegynder
16. februar 2003 - 15:35 #7
Jeg har genopfyldt dem, og det virker fint. Det er egentlig ikke et problem men det ville have været rart hvis jeg kunne nulstille blæk niveauet. Og mine patroner ser ikke ud som på de første links. Men det er dem som du har lavet links til i sidste svar.
Avatar billede grenaa1 Nybegynder
20. februar 2003 - 22:22 #8
Lukke tid :-)
Avatar billede grenaa1 Nybegynder
21. februar 2003 - 01:18 #9
Der er under påfyldningen sket en forurening af farverne. Det sker typisk hvis man fylder blækket på for hurtigt, således at der kommer dråber af en farve ud af printdysserne der så trækker op i en gennem dysserne til den anden farve. Problemet løses ved at printer store flader af den foruenede farve indtil farven igen bliver klar. Man kan evt. lave store firkanter i et grafik program og printe dem ud.
Avatar billede grenaa1 Nybegynder
21. februar 2003 - 01:20 #10
undskyld var ikke svar på dit spm.
Avatar billede summer Mester
09. maj 2003 - 22:40 #11