Avatar billede samiki Nybegynder
13. februar 2003 - 14:28 Der er 3 kommentarer

Preloader til shockwave

Er der nogen der ved, hvordan jeg får lavet en preloader, så jeg får hele mit site loadet fra starten, så der ikke er pauser, når man klikker sig fra den ene shockwave-movie til den anden?
Avatar billede kanding Nybegynder
13. februar 2003 - 16:32 #1
Prøv at check dowloadNetThing og lav et script i hoved filmen der henter de forskellige film. Den kan kører i baggrunden og melde når en film er klar.

Du kan lave en liste med alle filmene i.
Start med at tage den første film i listen, start downLoad, når funktionen netDone() melder at nu er den hentet, så tager du den næste film i listen indtil den er tom.
Det er grundprincippet, nu skal det bare laves ;-)
Avatar billede samiki Nybegynder
13. februar 2003 - 18:08 #2
Det jeg tænkte på var, om man kunne hente sådan en standard-preloader, så man samtidig også havde en progressbar, så brugeren kunne se, hvor lang tid der var tilbage.
Avatar billede kanding Nybegynder
13. februar 2003 - 18:15 #3
der en del behaviors i behavior Library i selve Director. Ellers prøv www.mediamacros.com, der er et vel af behaviors. Hvis ikke, så rod selv rundt i diverse links på http://www.kanding.dk/linx/