Avatar billede jly Nybegynder
03. november 2000 - 08:17 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

fejl under åbning af program?

Hej jeg har et problem jeg har lavet et kundekartotek, men dår jeg skal starte programmet (exe) melder den at programmet ikke kan låses, hvad kan det være, og hvordan skal jeg rette det? prøver jeg på en anden maskine, melder den at der er fejl i registreringen (databasen er fra access hvis det hjælper)
Avatar billede scb Praktikant
03. november 2000 - 10:18 #1
Ved dit program hvor det skal finde databasefilen.
Du kan under opstart (Form load) skrive hvor den er:
datKunde.DatabaseName = App.Path & \"\\kunde.mdb\"
Hvor datKunde er navnet på din databasekontrol der vises i programmet, og kunde.mdb er filnavnet på din database.
-SCB
Avatar billede jly Nybegynder
03. november 2000 - 10:23 #2
Ja det ved programmet, men som sagt kan jeg ikke åbne exe filen
Avatar billede jly Nybegynder
03. november 2000 - 10:24 #3
fejl i registreringen er vb registreringen (kan ikke finde den)
Avatar billede jezz Nybegynder
03. november 2000 - 10:51 #4
GENINSTALLER VB 5,0 SÅ ER DEN DER :-)