Avatar billede jly Nybegynder
03. november 2000 - 08:07 Der er 9 kommentarer

musen virker ikke efter dvale tilstand

Nu har jeg forgæves forsøgt at få min mus til at fungere efter jeg har sat den i dvale, når jeg så starter op virker musen ikke, den står bare midt på skærmen.
Avatar billede goulduck Nybegynder
03. november 2000 - 09:36 #1
Uden at det hjælper dig noget ... Dvale tilstand er noget l... ikke så godt. Der er ofte problemer med forskellige enheder, som ikke vågner.
Avatar billede powell Nybegynder
03. november 2000 - 10:58 #2
På enkelte modeler har jeg set at det hjælper at \"resete\"-BIOS, sætte bios til fabrikantens indstillinger. Ved ikke hvorfor men det kan nogen gange afhjælpe underlige problemmer.

Ellers kan jeg kun give gouldluck ret.
Avatar billede jly Nybegynder
03. november 2000 - 11:00 #3
Har prøvet det, og det virker stadig ikke
Avatar billede pivili Nybegynder
04. november 2000 - 17:38 #4
så skal du bare ikke sætte din pc i dvale, Microsoft laver nogen gange nogen ting der ikke virker efter hensigten, og det er nok det der er sket for dig. badluck
Avatar billede flax Nybegynder
04. november 2000 - 17:44 #5
Har du set i enhedshåndteringer? Måske har du konflikter på din pc? Poweel kan hav eret mht. til biosen..
Avatar billede flax Nybegynder
04. november 2000 - 17:48 #6
Har du set i enhedshåndteringer? ( Højreklik med musen på denne computer).Måske har du konflikter på din pc? Powell kan have ret mht. til biosen..
Avatar billede jly Nybegynder
15. november 2000 - 08:22 #7
nej alt er sat op efter manualen, jeg  har til bundkortet, er det fordi der ikke er nok ram (128)?
Avatar billede tage Nybegynder
19. august 2001 - 18:23 #8
jeg har hørt om dette problem og der hjalp det med at geninstall musdriveren
Avatar billede victor-1 Nybegynder
19. juni 2003 - 14:20 #9
Lukketid !