Avatar billede moppe Nybegynder
13. februar 2003 - 08:59 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Blå skærm under installation

Hey jeg har altid kørt med win2k uk ( så længe det fandes self. :-D) Men her for leden ville jeg formatere og installere igen. men så under den førset del af installationen hopper den pludselig over i en blå skærm hvor den skriver FAT_FILE_SYSTEM.

Så prøvede jeg med min windows xp uk og der hoppe den også i blå skærm samme sted og skrev bare dette: BAD_POOL_CELLER

ER her nogle windows hajer som kan forklarer mig hvor i mit system problemet ligger og hvad jeg kan gøre...
Avatar billede chalde Seniormester
13. februar 2003 - 09:01 #1
Avatar billede chalde Seniormester
13. februar 2003 - 09:03 #2
Avatar billede moppe Nybegynder
13. februar 2003 - 11:04 #3
Thanx