Avatar billede grrr Nybegynder
12. februar 2003 - 22:58 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

bullet proof ftp makes me insane in the brain 8-)

ok jeg har bulletproof ftp server 2.15

har en folder på d drev som heder ftp med under mapper i med div

jeg har også en folder på c drev der heder ftp 2 med underfolder i med det div i

jeg kan ikke få folder ftp 2 frem som ligger på c drev i smart ftp client

jeg ved det har noget at gøre med genveje men hvordan ???
jeg er begynder i ftp og i computer
men lidt hjælp vender vi strømmen  8-)
Avatar billede mufoxe Nybegynder
12. februar 2003 - 23:08 #1
Bulletproof FTP er noget vanskelig at finde rundt i, fordi man både skal lave genveje til mapper og angiver sikkerhedsindstillinger for dem.
Jeg vil anbefale dig at kigge på GuildFTP (http://www.guildftpd.com), som er gratis. Det er et meget mere intuitivt program, som jeg er sikker på, at du vil have nemt ved at sætte dig ind i.
Avatar billede mufoxe Nybegynder
12. februar 2003 - 23:09 #2
Hvis du VIL bruge BP FTP, så skal du oprette en genvej til mappen ftp 2 i mappen ftp og så angive rettigheder i BP FTP.
Avatar billede galaxy Nybegynder
12. februar 2003 - 23:11 #3
1. Først vælger du hvilken mappe, der skal være din 'FTP-grundmappe'. I den laver så genveje til alle de mapper, som brugerne skal have adgang til.

2. I BulletProof går du nu ind i indstillinger for den gruppe (eller bruger), du vil tildele rettigheder. Her starter du med, at tilføje din 'grundmappe', (så den er øverst og rød) og derefter alle dem, som du har lavet genveje til.

3. Derefter trykker du på 'Links & Messages' og vælger 'Treat as virtual directories', 'Resolve Windows shortcuts' og 'Autoinclude link to home directory'.

Så burde det virke
Avatar billede galaxy Nybegynder
12. februar 2003 - 23:12 #4
lavet fra hukommelse, så sig endelig til, hvis der er lidt komplikationer. ;-)
Avatar billede grrr Nybegynder
13. februar 2003 - 15:01 #5
det virker skuda sådan siger jeg bare totalt fedt takker totalt for hård