Avatar billede p-s Nybegynder
12. februar 2003 - 19:42 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Temperatur i windows

Hej

Jeg søger efter et program så man kan aflæse sin processor temperatur i windows ligesom i bios Men det skal altså være til windows xp
så var det jeg tænkte på alle de kloge nørder der sidder herinde og kom så i tanke om at i måske viste hva det program hedder ???
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
12. februar 2003 - 19:43 #1
hvilket mb har du?!
Avatar billede p-s Nybegynder
12. februar 2003 - 19:45 #2
kan sku ik lige huske det !!! :D
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
12. februar 2003 - 19:46 #3
Avatar billede p-s Nybegynder
12. februar 2003 - 19:47 #4
ok takker
Avatar billede izemate Nybegynder
12. februar 2003 - 19:47 #5
dette her kan
http://mbm.bp6.com/

men det finder ikke sensoren selv, så du skal lige stille lidt på de forskellige instillinger men det finder du hurtigti ud af !!

<\\izemate
Avatar billede larskbh Nybegynder
15. februar 2003 - 17:05 #6
Har lige hentet og installeret MBM. Det er jo et lækkert program.
Det giver mulighed for at vise 3 temperature.
Temp.1 er CPU=50°C.
Temp.2 er en føler jeg har monteret som viser omgivelsestemp (Temp.2)=24°C. Jeg bliver også tilbudt en temp.3 som viser den 35°C.
Hvad er temp 3 for en måling ?.
MB er SL75-KAV.

Lars
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
15. februar 2003 - 17:18 #7
sikkert dit motherboards temperatur