Avatar billede narkona Praktikant
12. februar 2003 - 18:58 Der er 15 kommentarer og
2 løsninger

kan ikke komme på haburi.dk

jeg har winxp med IE6 SP1.

når jeg vil ind på www.haburi.dk, jeg vælger danmark som land og trykker ok, men så komemr følgende fejlmeddelse:

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
The Mall/Store is currently experiencing problems.
Please try again later.

Command Execution Failure
(CMN0961E)

Unable to complete command or a command could not execute.

<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
jeg har så prøvet med en ny installeret winxp maskine at gå derind lige efter jeg selv fik en fejl, og den kan godt!!!

hvorfor det??

jeg har norton internet security + meaya po filter, men selv om de er slået fra kommer der allegevel denne fejl.

jeg giver point til dem som kommer med det svar, der resulterer i at jeg kan komme ind på www.haburi.dk
Avatar billede Spotgun Seniormester
12. februar 2003 - 19:03 #1
Det er en server-fejl. Jeg får nøjagtigt samme fejl, uanset hvilken af de 4 maskiner jeg har prøvet fra.

Ha' lidt tålmodighed, så kommer siden nok op senere!
Avatar billede narkona Praktikant
12. februar 2003 - 19:05 #2
jamen det kan det vel ikke være, når jeg med den ene maskine ikke kan komme på, MEN under 5 sekunder efter (skal lige hoppe over til den anden pv) går ind på siden og kommer ind. hvorefter jeg forsøger igen på pc1, men samme fejl kommer.

jeg kan altså komme på med den ene pc men ikke den anden, så ligger fejlen da ikke hos en server, eller hva?
Avatar billede Spotgun Seniormester
12. februar 2003 - 19:12 #3
Dunno - du kan være heldig. Ingen af mine maskiner kan komme på (på noget land). Desuden ser det ud til (i mine øjne), på sidens fejlbeskrivelse at der er tale om en fejl på deres server/shop-software.
Avatar billede Spotgun Seniormester
12. februar 2003 - 19:13 #4
"The Mall/Store is currently experiencing problems"... Du har jo ikke shoppen på din egen maskine, vel? :-)
Avatar billede skrewz Nybegynder
12. februar 2003 - 19:16 #5
Jep. Den er bare værre. Det kaldes portabilitet, og det er problematikken med at få en side til at se ud som det samme, ligemeget hvilken maskine den vises på. Jeg har også fejlen.

Den smarte løsning er at sende en mail til webadmin (help-dk@haburi.com), hvor du linker til denne side. Det havde jeg gjort, hvis jeg ikke havde noget alternativ til siden.
Mvh SKREWZ.
Avatar billede peet-49 Novice
12. februar 2003 - 20:25 #6
Jeg har ingen problemer med siten.
Avatar billede skrewz Nybegynder
12. februar 2003 - 20:28 #7
Hvad har du af software, så?
Avatar billede peet-49 Novice
12. februar 2003 - 20:29 #8
XP Home med alle opdateringer.
Avatar billede skrewz Nybegynder
12. februar 2003 - 20:30 #9
Øv, det afkræfter jo alle teorier... Kigger lige lidt på koden.
Avatar billede narkona Praktikant
12. februar 2003 - 21:04 #10
hvad er dommen? er det noget som skal løses lokalt, eller er det bare haburi som ikke har styr på en skid?
Avatar billede peet-49 Novice
12. februar 2003 - 21:07 #11
Nu har jeg samme problemer, men på samtlige
Avatar billede skrewz Nybegynder
13. februar 2003 - 00:16 #12
Ok. Det er haburi.
Narkona, send en mail, hvis du har brug for www.haburi.dk , ellers... leave 'em! :)
Avatar billede narkona Praktikant
13. februar 2003 - 00:19 #13
jeg HAR brug for haburi, men med sådan en hjemmeside hvad siger det så ikke om firmaet
Avatar billede skrewz Nybegynder
13. februar 2003 - 13:07 #14
http://129.142.12.119 ... hjælper det?
Ellers, ja. Du har ret. Siden lugter, hvis den kun virker på ældre computere.
Avatar billede narkona Praktikant
13. februar 2003 - 13:22 #15
virker ikke. sitet stinker, og der er ikke meget gang i haburi's support, det er nu 2 dage siden jeg sendte en mail og intet er kommet tilbage
Avatar billede Spotgun Seniormester
13. februar 2003 - 13:24 #16
...jeg troede i øvrigt også at Haburi.com var uddød for længe siden. Men det kan da være de er godt på vej :-)
Avatar billede reesedk Nybegynder
13. februar 2003 - 13:27 #17
Jeg faldt over siden for en måned siden. Dengang virkede den heller ikke og kom med samme fejl.. Tyder ikke på det er noget de gider rette