Avatar billede eageldos Nybegynder
12. februar 2003 - 13:55 Der er 12 kommentarer

Hot or Not system som på chart.dk - Få 5000 point!

Hej.

Jeg har 5000 point som jeg vil af med.
De skal bruges på et megafedt hot or not system som VIRKER uden alt for mange krumspring.

Jeg har forsøgt med Thomas Daugaards, og fik det til at virke efter jeg pillede lidt i 2 filer.
Systemet er ok, der er bare det men, at billederne på forsiden ikke er der. Når man klikker på personen kommer billedet godt nok frem. Der er heller ikke en ordentlig ADMIN funktion, så man kan slette pronografiske billeder mm.

Ligger du inde med, eller har du lavet et pænt system som rent faktisk virker, så er de 5000 point dine!

Kom med det bedste du har!!!
Avatar billede ladyhawke Novice
12. februar 2003 - 13:56 #1
Du må ikke give 5000 point! Max 200 point eller også penge...
Avatar billede cdc Novice
12. februar 2003 - 13:57 #2
læs lige reglerne vedr. dine 5000 points :o)
Avatar billede keysersoze Guru
12. februar 2003 - 13:57 #3
der må max udloves 200 point

jeg kan godt lave et system til dig som er 100% tilpasset til dig - men det er ikke noget jeg vil lave for point (og tvivler på at særlig mange vil!)....
Avatar billede Jman Praktikant
12. februar 2003 - 14:04 #4
hvordan vil du overføre de 5000 point ?
Avatar billede varmeskud Praktikant
12. februar 2003 - 15:47 #5
svar bedes :-)
Avatar billede oasen Nybegynder
12. februar 2003 - 22:32 #6
Jeg har lavet et komplet system, der kører med MySQL og virker perfekt.
Men jeg ser egentlig ingen grund til bare at sende dig det, når jeg har brugt flere dage på at lave det.
Avatar billede oasen Nybegynder
12. februar 2003 - 22:33 #7
superior ---> 25 spørgsmål med hver 200 points. Det skal nok blive et hit *gg*
Avatar billede varmeskud Praktikant
12. februar 2003 - 23:26 #8
men han har du sparet godt for at få 5000 point... det er ikke mange over han har, eller har brugt. kig evt. http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=eageldos&option=24
Avatar billede eageldos Nybegynder
13. februar 2003 - 00:04 #9
Hej Oasen.

Har du et link til systemet, så jeg kan se på det?
Hvad vil du evt. have i bytte for systemet? - Credit med store bogstaver for at se det køre på www.bynetonline.dk?
Avatar billede oasen Nybegynder
13. februar 2003 - 10:09 #10
$$$
Avatar billede eageldos Nybegynder
13. februar 2003 - 10:20 #11
Hej Oasen.

Hvor mange $$$ taler vi om?
Har du et link til en fungerende hot or not?
Avatar billede oasen Nybegynder
13. februar 2003 - 17:43 #12
Det ved jeg såmænd ikke - ved kun, at jeg ikke gider for Eksperten-points.
www.carupload.com - men der skal lige rettes et par småting, før den går i luften.
Dog vil der under alle omstændigheder skulle redigeres en del i det, hvis du skal bruge det. Som sagt fungerer det fint og indeholder alle de funktioner, jeg finder nødvendige. Men det skal jo passes ind i dit eget design osv.

Hold øje med siden, og hvis du mener, det er noget, du kan bruge, så smid en mail derinde.