Avatar billede specialty Nybegynder
02. november 2000 - 21:38 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Nogle der har en SMS sender....

Jeg søger et SMS program som skript. Det må meget gerne være enkelt... Hvis der er en der lægger inde med sådan et jeg kan få, er der 60 point til vedkommende...

På forhånd tak...

/Specialty...
Avatar billede blood Nybegynder
02. november 2000 - 21:40 #1
Avatar billede slarp Nybegynder
02. november 2000 - 21:49 #2
er det til en hjemmeside?
Avatar billede specialty Nybegynder
02. november 2000 - 21:51 #3
Nej, det skal være et VB program...
Avatar billede slarp Nybegynder
02. november 2000 - 21:53 #4
nå ok, det har jeg ikke,
og så er bloods svar vist ikke rigtig noget du kan bruge.
Avatar billede drean Nybegynder
02. november 2000 - 21:53 #5
Det er jo ikke så svært at lave....
Avatar billede slarp Nybegynder
02. november 2000 - 21:56 #6
så fortæl
Avatar billede drean Nybegynder
02. november 2000 - 21:58 #7
Du skal jo bare sende en mail til en telefon..
Avatar billede slarp Nybegynder
02. november 2000 - 22:00 #8
Har du et script?
Avatar billede specialty Nybegynder
02. november 2000 - 22:00 #9
Jeg har selv lavet en form m.m.
Jeg har prøvet at lave en udgang hos www.besked.dk men af en eller anden grund virker det ikke... Jeg har også prøvet at få den til at sende en e-mail til nummer@sms.mobilix.dk men jeg har ikke rigtigt arbejdet med dette før så jeg fik heller ikke det til at virke! Men hvis der er en der ligger inde med et program jeg kunne lure lidt på ville det hjælpe....
Avatar billede drean Nybegynder
02. november 2000 - 22:09 #10
http://www.webbet.dk/drean/software/installsms.zip

kig lige...hvis du kan bruge det kan du få sourcen..
Avatar billede drean Nybegynder
02. november 2000 - 22:10 #11
der er nogle fejl i installationen...bare sig ignorer til dem
Avatar billede specialty Nybegynder
02. november 2000 - 22:33 #12
Beskeden kommer ikke når den er sendt.... Der kommer bare en massage box hvor der står \"9\" og så står at beskeden er sendt men den kommer ikke frem...
Avatar billede drean Nybegynder
02. november 2000 - 22:34 #13
hmmm....virker fint på min comp..
Avatar billede drean Nybegynder
02. november 2000 - 22:38 #14
Men jeg har lagt sourcen op...den er måske ikke så genial...det var mit første program ;o)
Men den burde virke...jeg kan fint sende til min mobilixtelefon...
Og det kan godt være der ligger en masse ting som ikke rigtig skal bruges...kan ikke rigtig huske det...men det virker fint:

http://www.webbet.dk/drean/software/smssource.zip
Avatar billede specialty Nybegynder
02. november 2000 - 22:46 #15
Mange tak for hjælpen, du skal nok få nogle point. Men jeg holder spørgsmålet åbent lidt endnu hvis der skulle være andre der havde en løsning...

/Specielty...
Avatar billede specialty Nybegynder
03. november 2000 - 00:17 #16
Er der en der kender en mulighed for at sende gennem www.besked.dk??? Jeg har selv prøvet men den vil ikke rigtigt...

/Specialty...
Avatar billede specialty Nybegynder
03. november 2000 - 19:43 #17
Når men jeg lukker det her spørgsmål... Tak for hjælpen...