Avatar billede roughneck Nybegynder
12. februar 2003 - 12:41 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

printer virker ikke på bærbar med winMe

har en bærbar med winMe, en printer photosmart p1000 tilsluttet med usb men Me finder ikke den nye hardware når usb stikket bliver tilsluttet,selv om man installere softwaren kan den ikke connecte til printeren via usb
pleas help
Avatar billede mickey777 Nybegynder
12. februar 2003 - 12:49 #1
du er sikker på at USB er aktivieret på bærbaren. Check BIOS og Enhedshåndteringen.
Avatar billede roughneck Nybegynder
12. februar 2003 - 14:35 #2
ja for jeg har lagt billeder ind fra et digital camera med usb
da jeg rodede med printeren igår kom dialog boksen med (ny hardware) frem i 3 sekunder også forsvandt den igen ?
Avatar billede aovergaard Nybegynder
13. februar 2003 - 15:14 #3
Du skal lige have afinstalleret alle HP drivere. Gå i start - kør - og skriv regedit - ok. Nu skal du i rediger - søg. Skriv HP og klik på find næste. Slet den nøgle som findes. F3=find næste. Slet også denne nøgle og fortsæt til den ikke finder mere.
DU MÅ IKKE HAVE DIN PRINTER I ENDNU.
Genstart, stadig uden at din printer er sat til, det er meget vigtigt. Installer nu din printerdriver. Følg instruktionerne, du bliver først på et senere tidspunkt bedt om at forbinde din printer til USB og ført her må du gøre det. Tro mig, jeg har selv samme printer og har haft samme problemer som dig, og dette er den eneste måde. Du skal sørge for at hente de nyeste driver fra HP´s hjemmeside, og det skal selvfølgelig være dem som passer til ME. Du skal gemme disse drivere på din disk. Når du så klikker på den zippede fil pakker den sig ud og begynder at installere sig.
Avatar billede aovergaard Nybegynder
13. februar 2003 - 19:24 #4
Takker for point. Er nysgerrig, var der noget galt i bios også, eller var det ikke bare at du havde installeret forkert i første omgang?
Avatar billede roughneck Nybegynder
14. februar 2003 - 07:54 #5
det var fordi jeg havde installeret forkert første gang tak for hjælpen
Avatar billede aovergaard Nybegynder
14. februar 2003 - 11:28 #6
Velbekommen. Var bare nysgerrig da vi begge fik point. Kan stadig selv huske hvor surt det var. Prøvede at få hjælp af HP men det tog dem over 1 mdr. at finde fejlen. Nu glemmer jeg den aldrig.