Avatar billede yasw Nybegynder
12. februar 2003 - 12:21 Der er 3 kommentarer

PC-Cilling og Eudora

Jeg har PC-Cillin antivirus på min computer, men mailscanneren ser ud til at give problemer med Eudora.

Er POP3 Scan funktionen slået til i PC-Cillin så bliver indstillinger i mine mailaccounts i Eudora ændret, så det ikke virker. I loginname tilføjer den "/mailserverhost" og ændrer serveren til incoming til "localhost".

Det er vel klart at det er noget PC-Cillin gør, men kan man slå det fra på en eller anden måde, eller på anden vis undgå det?

Tak!
Avatar billede mickey777 Nybegynder
12. februar 2003 - 12:40 #1
Jeg ved ikke hvilken PC Cillin version du har, men i PC Cillin 2000, kan du slå POP3 Scan i SETTINGS.

Men PC Ciilin burde være kompatibelt med Eudora, det står der i hvertfald i programmets hjælpefil.
Avatar billede yasw Nybegynder
12. februar 2003 - 12:46 #2
Ja, det er PC-Cillin 2000, men jeg er jo ikke interesseret i at slå POP3 Scan fra. Jeg er interesseret i at den scanner mine mails uden at ændre på disse indstillinger.
Avatar billede aovergaard Nybegynder
13. februar 2003 - 22:42 #3
Brug panda til at scanne dine mails med. Den er hurtig, effektiv og ændrer ikke noget i din opsætning. Og så er den tilmed gratis online scanner. http://www.pandasoftware.com/activescan/ Du kan bede den om kun at scanne dine mails