Avatar billede zyke Nybegynder
12. februar 2003 - 10:25 Der er 4 kommentarer

Webservice og SortedList

Jeg returnerer en SortedList i en metode på min webservice, men når jeg i klient programmet forsøger at opdatere webreferencen, får jeg at vide at den ikke understøtter Sortedlist, fordi den implmenterer IDictionary. Men jeg bruger ikke IDictionary.... any thoughts?
Avatar billede guidmaster Nybegynder
12. februar 2003 - 12:11 #1
Jeg er ikke helt sikker på hvad du mener når du siger du opdatere webreference, men mht. IDictionary så bruger du den, måske uden at vide det, da SortedList implementere IDictionary.
Avatar billede zyke Nybegynder
12. februar 2003 - 13:57 #2
ok. Det er ude i solution exlorer jeg højreklikker på webreferencen og trykker update webreference. Jeg bruger en ArrayList istedet, med mindre du har et alternativ :)
Avatar billede ninakir Nybegynder
12. februar 2003 - 16:46 #3
Du kan godt bruge en ArrayList, men du skal bare huske at når du modtager dine data på clienten vil det være i form af en object[].
Avatar billede zyke Nybegynder
13. februar 2003 - 09:10 #4
ja det ved jeg, men det var SortedList jeg ville bruge :)