Avatar billede runedrengen Nybegynder
02. november 2000 - 19:56 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Unreal tournament

Når jeg starter unreal tounament kommer der et vindue op hvor der står fejl
_GLidelnitEnvironment: glide2x.dll ecpected voodoo, none detected når jeg så trykker ok starter unreal i et vindue
Hvad kan jeg gøre for at ungår dette
Avatar billede urth Nybegynder
02. november 2000 - 20:02 #1
Har du været inde i 3dopsætningen i spillet for at ændre til dit grafikkort?
Avatar billede susse Nybegynder
02. november 2000 - 22:26 #2
hvilket 3d kort har du, kør safe mode, under Start>Programmer>Epic>Unreal Tournament>Safe Mode

set dit kort op, og husk at Open_GL sux i UT

hvis det er sat til V2 og du har V2, så prøv at ruske i dit V2 kort, det virker nogle gange for mig
Avatar billede runedrengen Nybegynder
03. november 2000 - 16:14 #3
Jeg har en
Duron 800
A7V
Inovision myghty voodoo2 3d kort med 12 MB ram
384 MB PC 133
Hvordan sætter jeg mit kort op så det ikke køre Open_GL
Avatar billede lassebm Nybegynder
03. november 2000 - 18:00 #4
Har du installeret directx?
Avatar billede runedrengen Nybegynder
03. november 2000 - 18:41 #5
Ja ver 7.0
Avatar billede lassebm Nybegynder
03. november 2000 - 19:05 #6
Den mangler i hvert fald nogle driver for at køre! Prøv at installere dit gfx kort igen!!
Avatar billede susse Nybegynder
04. november 2000 - 00:49 #7
ja, prøv og hente driverne på www.3dfxgamers.com

og select 3Dfx render i UT\'s safe mode
Avatar billede runedrengen Nybegynder
05. november 2000 - 14:38 #8
Jeg har prøvet at hente driverne www.3dfxgamers.com/
jeg kan installere driveren og atarte op så klan jeg godt spille unreal i fuld skærm nærste gang jeg starter op rebooter windows bare når den er kommet ind i windows så bloiver jeg nødt til at installere min gamle driver for at få den tit at køre ordentligt igen
Avatar billede suckface Nybegynder
16. november 2000 - 17:39 #9
Jeg har det samme problem med mit ATi RaGe Pro 128 men ... Jeg kan sq godt leve med det nu hvor jeg har anskaffet mig Counter-Strike istedet :)

///Suckface Out ... *PooF*

PS : Prøv at køre driveren ind og geninstaller UT ok?
Avatar billede lassebm Nybegynder
29. december 2000 - 17:46 #10
Hey!!!
Har du et voodoo2 kort?
Hvis du ikke har det så prøv lige at vælge et andet gfx kort! =)