Avatar billede djharboe Nybegynder
11. februar 2003 - 22:41 Der er 5 kommentarer

hvad betyder dette?

Microsoft Windows XP Professional DK (Educational Upgrade) jeg ved godt du skal være en skole/offenlig for at få det, men hvad forskellen på den og så den anden XP
Avatar billede alrua Nybegynder
11. februar 2003 - 22:45 #1
1. det er en skole-licens af en art
2. det er en upgrade-version så du skal have windoze i forvejen
Avatar billede djharboe Nybegynder
11. februar 2003 - 22:48 #2
altså hvis jeg nu har win98 og så lægger skole-licens så har jeg xp??
Avatar billede hastek22 Nybegynder
11. februar 2003 - 22:59 #3
Ja du skal dog være opmærksom på at din W98 skal være samme sprogversion (i dette tilfælde DK) og at du med visse "Upgrade" versioner altid skal installere det gamle styresystem først, hvis du af en eller anden grund bliver nødt til at formatere din HD, og først herefter kan installere XP.
Avatar billede jefa Nybegynder
11. februar 2003 - 23:04 #4
Mange fungere på den måde at du på et tidspunkt skal ligge din originale Windows 98 Cd i under install.
Avatar billede jefa Nybegynder
15. marts 2003 - 11:54 #5
Lukketid eller respons