Avatar billede jeppem Nybegynder
11. februar 2003 - 21:48 Der er 8 kommentarer

overførsel af filer

Jeg kan ikke overføre filer óver min ICQ- hvad skal der ændres og gøres?
Jeg sidder bag firewall.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
11. februar 2003 - 21:58 #1
Problemet skyldes firewall'en som sikkert er sat op til at udelukke alt forbindelse ude fra, og du kan derfor ikke modtage filer gennem icq.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
11. februar 2003 - 22:03 #2
Nu ved jeg ikke om du selv har mulighed for at lave indstillinger for fw'en, men hvis kunne du jo give den lov til at åbne den port overførsler igennem icq gør brug af
Avatar billede jeppem Nybegynder
11. februar 2003 - 22:34 #3
Har i en idé til et andet program hvor man kan sende filer direkte til hinanden over internettet?
Avatar billede or.han Nybegynder
06. maj 2003 - 13:13 #4
der er windows messenger, yahoo messenger og e-mail! :-P
Avatar billede impulze Nybegynder
07. maj 2003 - 09:13 #5
Klik her:
http://www.dsl-faq.dk/program/icq.asp
Har gjordt det selv, og det virker ;D
Avatar billede alleykat Nybegynder
06. juli 2003 - 23:14 #6
Ellers er www.tuneld.com osse en god side at besøge. Denne selvglade svensker (sagde han og fik en jantelov i nakken!) har ret godt styr på opsætningen af icq ift. routere mv.
Avatar billede impulze Nybegynder
29. januar 2004 - 12:05 #7
lukketid ???
Avatar billede alleykat Nybegynder
17. juli 2005 - 16:31 #8
Og lidt til... :-P