Avatar billede tucows Nybegynder
11. februar 2003 - 21:04 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til panda platinum 7.0??

Hej,jeg har lige købt panda platinum 7.0 via
deres hjemmeside.Og jeg var en glad mand,for jeg fik at vide at jeg inden for 24 timer ville få mine bruger navn,password og client nummer.Og hvis jeg ikke har modtaget dem inden 48 timer så skulle jeg kontakte dem i spanien eller danmark.
Og nu har jeg betalt og det er snart en uge siden jeg bestildte dette program.
Har osse taget kontakt til de danske support,men venter stadigevæk på svar fra dem.
Nu vil jeg høre om der er andre der har platinum,og måsk har oplevet dette problem??
Ved ikke hvad jeg skal gøre ved alt dette,har i nogle råd??Har jo betalt 525 kr.

med venlige hilsen
tucows.
Avatar billede aovergaard Nybegynder
12. februar 2003 - 00:05 #1
Har været inde og lede efter noget til dig på deres hjemmeside. Jeg fandt dette til dig.

Complete information on how to buy or distribute our products
Phone number: + 45 44 355 355 / + 45 44 355 375
E-mail:denmark@pandasoftware.com

Hvis jeg var dig ville jeg straks ringe til det telefonnr. som står der for at høre hvornår du får dit program. Jeg håber at du har en kvittering som bevis for at du virkelig har købt og betalt så de ikke kan slippe godt fra det. Held og Lykke
Avatar billede anje Nybegynder
12. februar 2003 - 08:56 #2
http://support.tryus.dk/ har de support på Panda antivirus. Og det er min erfaring, at de er både hurtige og effektive, når du retter henvendelse dertil.
Du kan også ringe til:
Gert Nielsen Fleron

Try Us ApS
Strandgade 26, 2 Sal
1401 København K
Tlf. 32578677 (Man. - Fre. 08.00-16.00)
Avatar billede tucows Nybegynder
12. februar 2003 - 21:37 #3
Hej begge to,jeg vil lige sige tusind tak for jeres hjælp og jeres søgen efter div. adresser.
Jeg har lige idag modtaget mit kode og bruger navn,så nu skulle alt være på sin plads.
Jeg ville have givet jer begge to masser af point,og osse accepteret jeres svar.Men jeg har lavet kludder i det(igen).
Hvad gør jeg for at give jer point??gik ind og ville give jer begge to point på en gang men den ville ikke?
Jeg tror at jeg opretter en ny til jer to,undskylder over for aovergaard.Jeg vil meget gerne havde accepteret dit svar.
Men der gik kludder i det.

mange tusind tak fra
tucows
Avatar billede aovergaard Nybegynder
12. februar 2003 - 22:11 #4
Dejligt at det er lykkedes for dig, så er eksperten ikke helt spildt. ;-)
Avatar billede anje Nybegynder
12. februar 2003 - 22:26 #5