Avatar billede doughboy.dk Nybegynder
11. februar 2003 - 20:44 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Gendannelse

Hejsa.

Jeg har lige været ved at flytte en mappe fra drev f til drev c, under overførslen skete det der IKKE måtte ske computeren gik ned :( Og jeg nåede selvfølgelig ikke at afvælge checkdisk, så den mappe jeg var ved at overflytte blev omdøbt til en fil der bare hedder mappens navn.
Så kommer 1000 kr spørgsmålet, er der en måde jeg kan gendanne den mappe og derved undgå at miste alt der var i den, hvis ja hvordan? :o)

Håber der er nogen kloge væsner der ved hvorn man fikser det :o)

Mvh
Claus
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
11. februar 2003 - 20:48 #1
Så vidt jeg ved kan du i hvertfald ikke bruge den indbyggede gendannelse i xp, da den ikke gendanner almindelige filer, men kun ændringer der er sket i systemfiler/programmer
Avatar billede i-know.dk Nybegynder
11. februar 2003 - 20:49 #2
Husk at du i Windows XP altid kan benytte SYSTEMGENDANNELSE, som du finder her:
Start / Tilbehør / Systemværktøjer - Med dette program kan du vende tilbage til en virksom opsætning, hvis dit system f.eks. er blevet u-stabilt efter indlæsning af et nyt program eller driver etc
Avatar billede Slettet bruger
11. februar 2003 - 21:57 #3
hvis det betyder at nogle filer er gået tabt altså slettet kunne du
gennemsøge dine drev med det her program:
http://www.pcinspector.de/file_recovery/dk/download.htm
jeg tror ikke systemgendannelse kan gøre noget men pas på du ikke laver ændreger på disk så bliver de filer svare at gendanne
Avatar billede doughboy.dk Nybegynder
11. februar 2003 - 22:06 #4
Det er rigtigt som både jakobclausen og xou skriver systemgendannelsen virker ikke til det. Og jeg har også kun et gendannelsespunkt, og der er 'desværre' ikke sket ændringer så jeg kunne forsøge.

Men jeg vil prøve http://www.pcinspector.de/file_recovery/dk/download.htm og håber på det bedste :-)
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
13. februar 2003 - 07:36 #5
Avatar billede doughboy.dk Nybegynder
23. maj 2003 - 17:43 #6
Havde helt glemt dette spørgsmål grundet jeg havde skiftet spanden ud :-(

Så sorry den lange tid der gik inden jeg lukkede. Men takker for hjælpen