Avatar billede douglas Nybegynder
11. februar 2003 - 13:22 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Slå knapper fra

Jeg er ved at være godt og grundigt træt af de tre funktionsknapper mit tastatur er født med : WakeUp, Sleep og Power.
Jeg har absolut ingenting at bruge dem til, og de er kun til irritation, når man, ved et uheld kommer til at trykke på en af dem, og computeren med det samme går i standby.

Hvordan slår man dem fra?

P.S: jeg gider ikke pille selve knapperne af...
Avatar billede 007_jkm Nybegynder
11. februar 2003 - 13:26 #1
Hvilket tastatur drejer det sig om?? Hvis det er et Logitech, følger der en SW, med hvor du kan definere hva kanpperne skal have funktion & her kan du også sætte dem ud af funktion!
Avatar billede douglas Nybegynder
11. februar 2003 - 13:28 #2
Oh ja, glemte lige at sige det:
Det er et billigt 70 kr's noname tastutur :)
Avatar billede tubber Juniormester
11. februar 2003 - 13:28 #3
Skrue skruerne ud og åbne det, og så fjerne den lille ting der sidder under tasten, eller pil stikket ud til dem på printpladen hvis de har seperat stik....

Der kan også være software der kan gøre det ved jo ikke hvad tastetur det er.......

Ellers er sidste udvej at klippe ledningerne der går fra printpladen og op til den enkelte tast.....
Avatar billede ladyhawke Novice
11. februar 2003 - 13:32 #4
tubber>> læs lige douglas' PS...
Avatar billede tubber Juniormester
11. februar 2003 - 13:36 #5
Gør jeg også ladyhawke - at pille selve knappen af er at pille den den fysiske del man sætter fingrene på af........

Det er sådan jeg har løst mit problem med windows tasterne......
Avatar billede douglas Nybegynder
11. februar 2003 - 13:49 #6
Jeg åbnede lige mit tastatur, og der var ikke noget med ledninger til hver knap. Kun nogle plastikpuder som trykker ned på 2 lag transparent plastik, med nogle baner på...
Det tør jeg sq ikke pille ved...
Avatar billede grenaa1 Nybegynder
11. februar 2003 - 15:30 #7
oppe i de små knappe sider der en lille dims den kan du pille ud så virker de ikke mere.
Avatar billede grenaa1 Nybegynder
20. februar 2003 - 22:23 #8
Lukke tid :-)
Avatar billede douglas Nybegynder
20. februar 2003 - 22:50 #9
hehe... men desværre, har i ikke kunnet hjælpe, men fuck det - det er point til alle